Friday 20 July 2012

VIDEO : Imam Mahadi the 2nd ???

Imam Mahadi muncul lagi kat Malaysia??



Daripada Ali bin Abi Thalib r.a. berkata: Telah bersabda Rasulullah saw.; "Sudah hampir sampai suatu masa di mana tidak tinggal lagi daripada Islam ini kecuali hanya namanya, dan tidak tinggal daripada Al-Quran itu kecuali hanya tulisannya. Masjid-masjid mereka tersergam indah, tetapi ia kosong daripada hidayah. Ulama mereka adalah sejahat-jahat makhluk yang ada di bawah kolong (naungan) langit. Dari mereka berpunca fitnah, dan kepada mereka fitnah ini akan kembali".
Menjelang Ramadhan Al-Mubaraq...

Teman tergamam bila tengok video nie. Dah banyak blog mainkan video nie. Teman pun tak tahu nak cakap apa. Makin rosak orang-orang Melayu Islam di Malaysia ni angkara Parti Ajaran Sesat (PAS).

Dulu kata Putrajaya itu satu pembaziran...nak lelong laa..nak jual lerr bila kononnya berkuasa..tapi biasala puak-puak PAS nie..umpama " dah ludah - air lioq tu dah nak kering - sanggup jilat balik!!! "

Pulak tu keluar pulak kenyataan macam ni, nampak sangat dah terdesak nak kan undi masa pilihanraya tapi menyalahgunakan agama Islam.. Na'uzubillah..

Didoakan moga mereka ini mendapat hidayah daripada Allah S.W.T kelak. AMIINNN..



* Kalau Teman jumpa Mamat nie, Teman nak ckp yang dia nie dilahirkan di negeri benderanye berkaler Merah, bukannye Hijau!!!

apapun:
PAS PISS PUSS BODOH
DAP BANGANG
PKR GAMPANG!!!!!!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...