Wednesday, 11 July 2012

NOMBOR RAMALAN MINGGU NIE : 669066


Eh, ape kaitan nombor 6D kat atas?
Kome udah beli ker yop?? JANGANN!!... itu HARAM!!..tapi teman ni tak bole kata halal haram sesuke ati sebab teman bukannye orang Pas. hehe

Tapi kalo mengena, bole buat belanja kempen PRU 13. kan kan kan...

Sebenornye, BESORsebelah nak citer.
DAP, PKR dan last sekali semestinya PAS, dah buat mesyorat tingkap bincang camane nak bagi 'Keluarga 69' nak bertanding dalam PRU 13 nanti.

Mane tak nyer, memula Haji Hadi kata PAS nak bertanding 88 kerusi Parlimen.


Cerita seterusnya >>KAT SINI<<
Tapi mesyorat tingkap 'Keluarga 69' yang Pengerusinye DAPig buat keputusan macam nie:

DAP : 90 kerusi
PKR : 66 kerusi
PAS : 66 kerusi
JUMLAH : 222 kerusi Parlimen.

Pikior-pikiorlaa wahai puak-puak PAS nie kalo korang menang ( kalau menang laa..) nanti sape yang jadi tauke korang nanti? tengok la kat Perak mase 11bulan dulu tu yop...jadi MB 'puppet' jer!!! haaahaahaahakkktttuuuuiiiihhhhhh!!!

Tak ke udah macam 'Keluarga 69' tu dalam Pakatan Pembangkang. Dah la Parti Anak Beranak!! nak bagi kerusi pun jadi tunggang langgang!! Lantak korangla labuuu!!!

Orang Melayu kena bagi ingat!!!!! kenapa nak ingat??? Sebab Melayu terang-terang dah berpecah, bila berpecah sapa yang untung sapa yang rugi..anak bangsa kita masih tak mengerti apa yang berlaku sekarang. Kita ni yang dah matang dan dewasa perlu pertahankan hak-hak dan wasiat Raja-Raja Melayu...Ini bumi Tanah Melayu..kita masih Tuan di sini.....

Moh kite nyanyi lagu 'Keluarga 69' yop!!! huahahahahaha...

 
P.Ramle pun dah pandai sindir-sindir pasal Pembangkang nie....I Like....


apapun:
PAS PISS PUSS BODOH
DAP BANGANG
PKR GAMPANG!!!!!!

3 comments:

  1. Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KATIMAN seorang buruh pabrik di surabaya jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada MBAH DJEPATI atas bantuannya. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan yang telah memberikan angka ghoib hasil ritual SGP 4D 9501 alhamdulillah terbukti Berkat angka ghoib hasil ritual MBAH saya sudah buka usaha peternakan ayam dan istri saya juga buka warung makan. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan
    HUB MBAH DJEPATI DI:082_3331_77799 atau kunjungi blog
    KLIK-> http://togelsingapu.blogspot.com
    PASTI ANDA MENDAPATKAN HASIL YG TERBAIK

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...