Friday, 28 December 2012

FULL VIDEO HARI JUMAAT Debat Tok Penghulu PAS Dengan Tok Guru Pondok-Akidah Umat...



Tonton hingga habis...kredit to Belia Bersatu.........
( Semoga memberi manfaat )

Video Hangat Hari Jumaat ( Versi Singkat 2 )TOK GURU PONDOK - Apa Yang PAS Martabatkan untuk Islam?



Tengok la video ni sampai habis....menarik, tertarik, PAS memang bongok..opssss

( - semoga memberi manfaat - )

Video Hangat Hari Jumaat( versi singkat ) !!! Terang lagi bersuluh TOK GURU PONDOK



Mari - mari semua kepada pembaca budiman ....satu demi satu pendedahan yang akan merungkai segala persoalan siapa itu ahli politik PAS...

Selamat berikhtikaf di masjid....
( - semoga memberi manfaat - )

Monday, 3 December 2012

Orang Taman Perpaduan Tolak Anwar...Datuk Husni Menang besar


Semalam 2/12/12 siri jelajah Merdeka Anwar mengadakan siri ceramah politiknya di tapak pasar malam Taman Perpaduan. Seperti yang kita tahu Taman Perpaduan ini berada di bawah DUN Hulu Kinta iaitu Dato' Rusnah dan Ahli Parlimennya ialah Datuk Husni Menteri Kewangan (Parlimen Tambun).



Meremang bulu betis teman bila baca flyers di atas "Bakal Perdana Menteri Malaysia ke-7". Geli geleman teman di buatnya, ada ke orang yang tak kira depan belakang boleh jadi PM? impossible..!!! Antara yang datang adalah warga2 emas dan orang2 yang kebetulan lalu lalang di situ.Kehadirannya ramai juge lebih kurang 200-300 orang je. Ni kalau bloggers2 pencacai pakatan haram ni mau diaorang kata puluhan ribu yang datang seperti mana yang telah dispin oleh dema sebelum ini.


Nengok kan gaye kat atas tu idak le sampai ribu2


 Pakcik ni khusyuk dan tawaduk mendengar Anuar melabun....


Yang ramainya juak2 PAS...yang masih percaya kepada 'Imam Mahadi Malaya'


 Ada seorang pakcik ni..teman bergebang le dengan dia...pakcik! Nuar ni bagus le kalau jadi PM,petrol turun.gula turun,tarif elektrik turun dan paling bestnye budak2 ipta dan ipts tak payah bayar balik ptpn...pakcik tu balas balik "juborr die!, hutang kene le bayor balik, apa dia ingat dia boleh jadi PM ke? ni suma bohong je..! anak usah percayakan hantu raye ni..menipu je khojernye"...lepas pakcik tu merepek-repek dia tanya teman ...errr.. anak ni belah mana? dengan selamba teman jawab 'saya depan idak belakang pun idak...' pakcik ni bantai gelak sakan sampai orang2 kat situ pandang kami berdua..lepas tu pakcik tu tanya..anak ni ni dah tengok ke video Anuar? Saya kata belum lagi..dia kata kalau nak tengok dia boleh bagi cd kat teman..teman kata bior le dulu pakcik, kalu saya nak tengok nanti saya cari pakcik....jelas kat sini yang rata2 penduduk Taman Perpaduan dah tau tembelang Anuar dan kalau mereka hadir pun sekadar ingin melihat wajah Anuar dari dekat untuk memastikan orang yang dalam video tu sama tak dengan orang  yang mereka lihat di depan mata mereka sendiri!!!

 Kome2 suma tengok dan dengor le sendiri apa yang di labunkan oleh Nuar ni...malas le nak cerita panjang2......


video

 


Jalan pun tak sesak....



 Abih kali ni UMNO...ramainye orang yang datang...

ni kat bawah ni.. lagi...


video

Kepada Nuar jangan le buat janji2 kosong lepas tu tak tunaikan...rakyat dulu dengan rakyat sekarang berbeza sama sekali...kepada orang2 melayu mari le kita ramai2 Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (T.I.B.A.I) untuk menyelamatkan bangsa, agama dan tanahair.




Thursday, 29 November 2012

Tuduh PAS Keluar Landasan Satu Pembohongan!!! Lihat Video ini!! Astagfirullahalaazim

    LU PIKIR LA SENDRRRIIIIII !!!!!






Huuuuuu Ku Ku Ha Ha Ha!!!!


Seronok sangat ni Sabut Mat oii..Besor gelak sorang2 nengok kan gelagat Sabut Mat nii..ingker bebenor yob..ye la kan suka la...Gaji dapat RM 15,000 sebulan dari Tokong mana tak seronok...ooo sebab tu la buleh kuar AKU RELA MAKAN BABI DENGAN TOKONG DARI MAKAN AYAM DENGAN NAJIB..takk kee birrrrr....astagfirullahhalazim.....

Bukan apa pepagi ni,,besor kasi fresh dengan telatah pemimpin no 2 negara PAS...

Credit who this this video>>hhuuuu kkuu kuu ha ha ha!!~!!!

Wednesday, 28 November 2012

Billboard Minyak Urut Anuar menyembah bumi

Pas berjaya akhirnya dalam doa mereka.Hadi Awang akan jadi PM setelah imam mahadi malaya iaitu Anuar Ibrahim@kote bengkok berjaya dibengkokkan dan dah terpatah akibat di kemut oleh cine doll....


Anuar a.k.a kote bengkok menuduh di dalam twitternya UMNO upah samseng untuk roboh billboard adalah 100% tak betul,sebabnya Nuar pakai kepala bawah dia untuk berpikir...hishh..hishh.. Nuar, dah le kepala bawah kau tu bengkok..kau pun nak cakap bengkang bengkok juga.Dasar saudagar unta.....!!!


Memang patut pun kena roboh sebabnya PLUS telah kenalpasti bahawa billboard haram jadah ni atas tanah depa...suka hati mak bapak diaorang je pacak billboard atas tanah orang...baru perintah 4 negeri...kalau 1 malaya entah le teman rase..abih tanah2 lebor 2 jari kote bengkok ni pacak....



(gambar Plan Tanah PLUS) - sumber hantar pd teman gune email.

Ini lah dia pkr, suka berjanji tapi buatnye haram!!!!Teman harap lepas ni PLUS jangan bagi muka kat pakatan haram ni..kalau depa ni perintah negara...abis le kakitangan PLUS tak de koje..sebabnya puak2 ni nak hapuskan tol kat dalam Malaysia ni..

nak tgok gambar, lihat kat bawah ni...



Kote bengkok cuba kencing rakyat...


Kalau pakatan haram memerintah, rakyat takde harapan le...sebab Anuar bersengkokol dengan yahudi laknatullah...


Operasi meroboh oleh PLUS setelah didapati pakatan kencing rakyat memacak billboard mereka secara haram di atas tanah kepunyaan PLUS.Aduan di buat oleh orang-orang awam yang percaya bahawa Anuar ni suka bohong dan kencing rakyat. Tak kemana janji kau tu Nuar ooiii....


KO PR! KO PR! PR KO! PR KO!(ni bukan doa yang macam Pas buat tu tau)


Ni baru billboard yang tumbang, tak lama lagi orang yang dalam billboard ni pun akan tumbang jugak.Orang yang berbohong ni selalunya tak panjang hayatnye..


Nuar renti kan le keja membohong kau tu, macam mana tersungkurnya billboard ngko macam tu jugak la tersungkurnya ngko nanti...jadi Nuar usah la kau tuduh dan fitnahUMNO yang buat 




Sunday, 18 November 2012

VIDEO HANGAT!!! DOA SOLAT HAJAT PAS HANCURKAN UMAT ISLAM



KENAPA SAMPAI CAM NIE? Kenapa orang ISLAM sendiri berdoa untuk menjatuhakan orang ISLAM...Setakat yang besor tahu..tak pernah pulak pimpinan UMNO berdoa untuk menjatuhkan PAS semata-mata untuk memerintah.

Bumi Palestin sedang bermandi darah...disebabkan keganasan Yahudi Zionis..kenapa tak doakan kehancuran !!!!
 
Bacalah doa beribu kali pun kalau niat sepakat dengan kapir untuk hancurkan pimpinan ISLAM di tanah tumpah Malaysia tak diterima oleh yang Maha Esa..




 

Apa yang pasti, puak PAS dah mula goyang dengan apa yang telah kerajaan sekarang lakukan..JANJI DITEPATI dah meresap ke dalam sanubati rakyat Malaysia..Transformasi BN dalam mencatur semula kehendak rakyat semakin hari semakin mendapat sambutan yang amat menggalakkan.  Yang peliknya bantuan kerajaan dari sekecik2 dari bantuan pelajaran sekolah sampai la kepada BR1M dan pelbagai lagi nadi rakyat nak jugak depa kaut...muka tak malu...
Kepada kakitangan kerajaan yang terang-terang tidak menyokong kerajaan, silalah hantar surat letak jawatan..

PAS bodoh!!!!!!

Saturday, 17 November 2012

Santai ujung minggu...wajah dulu dan wajah sekarang

 Dulu

Sekarang

   Dulu

 
Sekarang

Dulu

Sekarang

Dulu

Sekarang

Dulu

Sekarang


Sebelum sekarang tapi selepas dulu..



Akan datang


Ni ada lagi sorang yang korang kena tengok betol2..


Dulu

Sekarang

paneh ke kopi tu abang Non..

Akan datang.....????



Bakal PM Malaysia???.....kalu mamat ni....hancus Malaysia....udah le nuar oiii...renti kan le angan2 mat jenin kamu tuuuu....

Friday, 16 November 2012

Video Wajah Sebenar Harun Taik..eh silap Harun Taib

Kedengkilan Ulama PAS yang dah terpisah dari landasan kebenaran menjadi topik hangat sempena Muktamar Tahunan Dewan Ulama PAS.  Isu agama yang dimainkan oleh juak pakatan tidak langsung mencuit hati dan sanubari Ketua Dewan Ulama PAS..perghhh!! Isu apa yang lebih besar selain daripada akidah umat ISLAM!!!! apa yang sebenarnya diperjuangkan oleh PAS?? Setakat bincang isu pembantu rumah di dewan muktamar tu alahaiiii...rendahnya mentalilti PAS....

Besor tak jumpa video yang lebih baik dari video P Romlee ni bagi menerangkan maksud kamu wahai Ketua Dewan Ulama PAS..



***** Mengapakah Allah menciptakan kau menjadi manusia....********


" Kita tidak ambil berat isu itu, ia perkara biasa.  Saya tidak mahu bicarakan tajuk Nurul Izzah sebab ia isu kecil.

PAS sanggup bekerjasama dengan pihak Kapir untuk menjatuhkan kerajaan Islam demi untuk menegakkan hukum hudud jika dapat memerintah..apa hukumnya?  Jika tak dapat memerintah? apa hukumnya? Adakah kerajaan sekarang kerajaan zalim, yahudi zionis? Agama rasmi persekutuan agama apa? 

Semoga kamu mendapat hidayah dan menyeru kepada semua ahli PAS yang selama ini ditipu oleh pihak tertinggi PAS supaya keluarlah dari PAS...berlapang dada la..cari lah parti lain...




Wednesday, 14 November 2012

PencacaiKakiKutuk Datin Seri Rosmah di majlis #LCWMC Memang Bangang!



Memula sekali, Teman nak ucap Selamat Pengantin Baru kepada Datuk Lee Chong Wei dan Datin Mong Mew Choo. Moga kekal sampai ke anak cucu yang expert main badminton!!!

Sooo sweeettt la Datuk!!
Majlis #LCWMC tempoh hari memang 'grand' - Wedding Of The Year! Cuma sayangnya VVIP, YAB Perdana Menteri kita tak dapat hadir. Yang hadir Datin Seri Rosmah Mansor, sebab tu dia duduk sorang (single VVIP seat) di antara pengantin.

Yang Teman marah bebenor nie, aje bangang si pencacai pembangkang nie kata Datin Seri Rosmah saje nak expose, nak overshadow Datuk Lee Chong Wei.  Apekejadahnye yeop!!

Kome bukak sendiri link berita bangang tu..malas Teman nak link kan..


Dah memang cenggitu caranya, orang kampung Teman kater, “Just follow the protocol”. Memang pencacai nie bodoh ilmu protokol. Sama la macam Anwar Al Juburi jugak, main sondol depan belakang je..


Dah memang depa tu main kutuk tanpa belajor protokol majlis. Nak tau pasal protokol kedudukan VVIP masa majlis, baca pasal SUSUNAN_TEMPAT_DUDUK.pdf kat link ->

Teman malas nak membebel lagi. Kalaupun majlis #LCWMC tak nak ikut protokol pun takpe sebab itu majlis swasta / persendirian. so, nape pencacai kaki kutuk tu bangang sangat??


Datin Seri Rosmah duk tengah sebab dia lah VVIP nyer!!



 

*Apapun, Selamat Pengantin Baru kepada Datuk Lee Chong Wei!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...