Thursday, 5 July 2012

TENGOK LA VIDEO NI PENYOKONG PAS OIIIII !!!



video




PENDEDAHAN IKHLAS USTAZ SAIDI HUSSIN

Banyak dah pendedahan pendedahan macam Ustaz ni...dedah tentang ideologi PAS yang lari dari menegakkan ISLAM sebagai cara hidup berpolitik...JANJI TAK TEPATI...maka kepada semua yang mendengar pendedahan ini sebar sebarkanlah..kepada yang Pasir Putih yang sanggup mati kerana Tok Guru Nik Aziz, itu tak dapek la den nolong...banyak lagi Tok Guru Tok Guru Pondok yang jauh lebih alim yang  tidak meletakkan kekayaan sebagai tujuan hidup..cukup ALLAH untuk hidup Tok Guru Pondok ni.


Yang besor sebelah tak boleh belah tu bila gambar Tok Nik Ajis ni disembah oleh puak Kristian dan Buddha di Jalan Hamzah....tungguuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Selalunya orang yg terang hati mc ustaz ni berani meyuarakan pendapatnya yg hak.tp yg gelap hati mcm mat sapu tu gelap hatinya setelah disogok oleh dapig..aku tabik ustaz ni walau cuba di sekat oleh puak2 pas yg lain.teruskan ustaz dgn pendedahan2 yg mcm ni berani kerana benar ustaz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyalah..terang hati sebab terang mata melihat imbuhan dan ganjaran yg ditaburkan kepadanya...apapun yg kau gemburkan..dah tahu dah ...gelap hati ustaz ni sebab matanya diterangkan dgn imbuhan...samalah macam kamu..kesiannya...SEGALA PUJI-PUJIAN HANYALAH BAGI ALLAH.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...