Monday 2 July 2012

MR. PAPA COOL....DEDAH!!! RAFIZI




RAFIZI SO WHAT NOW???

Nak Tahu Tak Berapa RM Projek, Rafizi Tahu ker?

Masa yang diberikan kepada Rafizi sudah tamat. Artikel ini http://mymassa.blogspot.com/2012/07/esok-kita-akan-ajar-rafizi-macamana.html dan sebelumnya ini http://mymassa.blogspot.com/2012/06/dedah-juga-kontrak-lrt-dari-anwar.html tidak menampakkan tanda-tanda Rafizi berani ke depan.

Rafizi Awak Kena Tanya Anwar Kenapa Banyak Sangat Bagi Kamarudin Jaafar

Seperti yang kita duga, Rafizi hanya berani bercakap untuk permulaan sahaja, apabila ianya sudah membabitkan rakan-rakan Anwar seperti Kamarudin Jaafar, Rafizi tak sangka rupanya itu amalan Anwar Ibrahim sejak dahulu.

Rakyat Malaysia yang lain Tak Dapat Ker, Asyik Kamarudin Jaafar ?

Di Sabah pun Nak Kaut Ker? Orang Sabah Mesti Marah!!!
Anda harus ingat, Anwar beri Kontrak kepada Kamrudin Jaafar bukan sahaja dalam LRT di bandaraya Kuala Lumpur, di Sabah Shipping Syipyard di Labuan pun Anwar berikan kepada Kamarudin Jaafar. Semua ini Rafizi tidak tahu, sebab dia masih berhingus ketika itu. Sebab itulah bila dia diarah oleh Anwar mendedahkan projek LRT Kuala Lumpur baru-baru ini, Prasarana Sdn. Bhd. telah menjawabnya dan PM juga sudah menjawabnya.

So What Rafizi? Nak Lagi Kami Dedah Yang Lain???

Tugas Mymassa ialah memaklumkan kepada Rakyat terutama kepada Rafizi, semasa Projek LRT di Kuala Lumpur dahulu, Anwar memberikan secara Lum Sum kepada Kamarudin Jaafar, dengan menolak syarikat-syarikat lain yang lebih berdaya maju.


Rakyat seperti ini juga mahu tahu ceritanyahttp://mymassa.blogspot.com/2012/06/dedah-juga-kontrak-lrt-dari-anwar.html

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...