Friday, 27 July 2012

Barang baik punya...mesti tengok!!!!

Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan kepada kita bahawa setiap kejadian itu ada hikmahnya.Setiap kejadiannya mengkehendaki kita berfikir sejenak tentang kebesaran Allah s.w.t betapa di dunia ini penuh dengan warna-warni kehidupan.

Satu badan dua KEPALA...




Apa yang boleh kita simpulkan berkenaan gambar ular di atas?

Yang ini bagaimana pendapat anda? Warna sungguh menarik..




Betapa sempurnanya kejadianNya...






Bolehkah agak-agaknya berkerjasama?


Adakah lagi perlahan pergerakannya?

 !
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!




 Tapi kalu tengok yang ni dua-dua kepala x boleh pakai...satu nak putar belit,satu lagi nak depan belakang..!!


 Ni sorang lagi nak harap dua kepala lutut dah tak boleh pakai dah...dua-dua bering dah kong....harap wilcha je..


Yang ni pulak kata kepala lutut dia rosak disebabkan oleh polis...satu kepala lagi cakap komunis pejuang negara...abang mat norma sihat ke?....


 Tapi yang paling penting kita mesti gunakan otak yang dalam kepala kita ini....undi untuk SIAPA?

Wassalam.......


3 comments:

  1. hahahaa..mmg mereka tu kaki penipu.

    ReplyDelete
  2. VEN. ASHIN INDAKA: CROOK”DIRTY SEX” OF MYANMAR BUDDHIST MONKS
    http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    Kepada rakyat Malaysia yang hormati,
    Suka-lah kita memberitahu bahawa Sami Negera Myamnar kebanyakannya ajaran sesat, banyak permikirannya yang tak betul, main perempuan, tipu wang orang ramai dan lain-lain.

    Seorang Myanmar Sami Buddha (VEN. ASHIN INDAKA) bertinggal SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) yang sama jahat.

    Harap orang ramai, khasnya rakyat Malaysia mesti jauhkan sami Myanmar ini. kami harap juga Kerajaan Malaysia lebih mengambil perhatian Sami Buddha yang di upah dari luar Negeri, supaya rakyat Malaysia dan Nagera dapat di selamatkan. Sekian, Terima Kasih

    Respect to people of Malaysia,
    Likely, we are told that the Myanmar monks mostly false teaching, many impress notions which are not right, play girl, cheating of the public money and others.

    Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) as same bad.

    Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia’s Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you

    尊敬的马来西亚人民,
    我们想告知,缅甸僧侣多半是假的教学,观念是不正确的,玩女人,谎言,欺骗金钱………

    缅甸佛教的僧侣 (VEN. ASHIN INDAKA) 住在 SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK ” MCA GOMBAK” PRESIDENT) 同样糟糕。

    希望所有的马来西亚人, 都应该注意远离缅甸的僧侣。我们更希望马来西亚政府注意,外来的僧侣. 谢谢

    EVRERYONE CLICK HERE TO SEE MORE INFORMATION: http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    “VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR): CROOK OF MYANMAR BUDDHIST MONKS (MUST WATCH)”

    ReplyDelete
  3. Konspirasi politik kuat di malaysia. Org melayu malas membaca dan mengkaji, jadi mudah terpedaya dengan media manupulasi kerajaan. Siang malam selama 7 hari berturut2, berita tak habis2 siar dan heboh fasal PR atau Anwar. Kerajaan kuasai habis stesen tv, manalah rakyat nak dapatkan berita yang tepat. Sangat berat sebelah! Ini pun org melayu tak nampak2 lagi sebab bodoh punya fasal. GST pun UMNGOK duk sokong sedangkan setiap prosedur sebelum sampai ke pengguna terakhir dikenakan cukai. Kalau dah setiap lapisan itu cukainya 2%-3% misalnya, kita pengguna terakhir secara tak langsung kena 15% cukai. Ini pun melayu tak nampak2 lagi, yg ditunjuk di tv adalah sayur. Sayur bukan barangan keperluan, mmglah tak kena GST! Barang keperluan adalah gula, minyak kereta dll.! Bodoh Umngok. Skrf ni kerajaan labelkan sesiapa nak bantu Syria/Palestine adalah militan atau teroris. Hah, apa kes? Sedara seIslam sendiri pun takleh tolong? Apa punya Akidah menteri kita ni? Umngok jugalah duk sokong. Skrg Najib betul2 takde modal, gagal dpt sokongan majoriti melayu, dia berbaik pula dengan 5 menteri cina yg dia lantik. Sampai 5 org dia lantik? Apa ke gila dia ni? Tak kurang dari tu, nak buat universiti Cina pula di Malaysia! Hah, ambik korg, melayu2 pemikiran kuno dalam UMNO.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...