Friday 27 July 2012

Barang baik punya...mesti tengok!!!!

Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan kepada kita bahawa setiap kejadian itu ada hikmahnya.Setiap kejadiannya mengkehendaki kita berfikir sejenak tentang kebesaran Allah s.w.t betapa di dunia ini penuh dengan warna-warni kehidupan.

Satu badan dua KEPALA...




Apa yang boleh kita simpulkan berkenaan gambar ular di atas?

Yang ini bagaimana pendapat anda? Warna sungguh menarik..




Betapa sempurnanya kejadianNya...






Bolehkah agak-agaknya berkerjasama?


Adakah lagi perlahan pergerakannya?

 !
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!




 Tapi kalu tengok yang ni dua-dua kepala x boleh pakai...satu nak putar belit,satu lagi nak depan belakang..!!


 Ni sorang lagi nak harap dua kepala lutut dah tak boleh pakai dah...dua-dua bering dah kong....harap wilcha je..


Yang ni pulak kata kepala lutut dia rosak disebabkan oleh polis...satu kepala lagi cakap komunis pejuang negara...abang mat norma sihat ke?....


 Tapi yang paling penting kita mesti gunakan otak yang dalam kepala kita ini....undi untuk SIAPA?

Wassalam.......


3 comments:

  1. hahahaa..mmg mereka tu kaki penipu.

    ReplyDelete
  2. Konspirasi politik kuat di malaysia. Org melayu malas membaca dan mengkaji, jadi mudah terpedaya dengan media manupulasi kerajaan. Siang malam selama 7 hari berturut2, berita tak habis2 siar dan heboh fasal PR atau Anwar. Kerajaan kuasai habis stesen tv, manalah rakyat nak dapatkan berita yang tepat. Sangat berat sebelah! Ini pun org melayu tak nampak2 lagi sebab bodoh punya fasal. GST pun UMNGOK duk sokong sedangkan setiap prosedur sebelum sampai ke pengguna terakhir dikenakan cukai. Kalau dah setiap lapisan itu cukainya 2%-3% misalnya, kita pengguna terakhir secara tak langsung kena 15% cukai. Ini pun melayu tak nampak2 lagi, yg ditunjuk di tv adalah sayur. Sayur bukan barangan keperluan, mmglah tak kena GST! Barang keperluan adalah gula, minyak kereta dll.! Bodoh Umngok. Skrf ni kerajaan labelkan sesiapa nak bantu Syria/Palestine adalah militan atau teroris. Hah, apa kes? Sedara seIslam sendiri pun takleh tolong? Apa punya Akidah menteri kita ni? Umngok jugalah duk sokong. Skrg Najib betul2 takde modal, gagal dpt sokongan majoriti melayu, dia berbaik pula dengan 5 menteri cina yg dia lantik. Sampai 5 org dia lantik? Apa ke gila dia ni? Tak kurang dari tu, nak buat universiti Cina pula di Malaysia! Hah, ambik korg, melayu2 pemikiran kuno dalam UMNO.

    ReplyDelete
  3. link slot gacor https://roket123.store/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...