Monday 22 April 2013

SPR!!! You Ulang I Saman!!!

RAMAI YANG DAH BAGI AMARAN KAT SPR GHUPENYER..

TEMAN NAK JOIN LAH..CEHH!!!


Sumber : www.spr.gov.my

Keputusan piliharaya 2008 telah menyaksikan dua negeri ini jatuh ke tangan pembangkang. Sekiranya diperhatikan dari carta diatas kemenangan sebenarnya memihak kepada BARISAN NASIONAL.

BARISAN NASIONAL TELAH MEMENANGI 28 KERUSI DI PERAK 
 DAN 20 KERUSI DI SELANGOR!!!
Jumlah kerusi yang dimenangi lebih besar dari parti pembangkang yang bertanding pada tahun itu.

Kesilapan pegawai SPR yang dipertanggungjawabkan mengendalikan proses pengiraan undi telah mengisytiharkan PAS, DAP, PKR sebagai satu PAKATAN yang sah dan telah mengesahkan keputusan tersebut. Kemenangan ini membolehkan mereka menubuhkan kerajaan yang baru.

Umum mengetahui PAKATAN RAKYAT bukan satu pertubuhan yang sah dan tidak berdaftar dengan ROS. Mereka bertanding atas kapisiti parti masing masing dan membuat satu persefahaman untuk menentang BARISAN NASIONAL.

Pada PILIHANRAYA UMUM 2013 ini mereka masih membentuk satu persefahaman untuk bertanding menentang BARISAN NASIONAL dengan menggunakan simbol parti masing masing.

Memandangkan PAKATAN RAKYAT masih belum didaftarkan pengiraan undi dan pengisytihan kemenangan haruslah berpandukan parti yang ditandingi secara berasingan bukan sebagai satu pertubuhan.

Pihak SPR dinasihatkan agar lebih berhati hati dalam menguruskan PRU2013 dan tidak mengulangi KESILAPAN MEREKA pada PRU 2008 yang lalu.
Sumber : >>KAT SINI<< 
 
* Teman bagi warning kat SPR macam ni jer, 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...