Monday, 8 April 2013

Aku tenyeh juge budak-budak hamlau ni kang..!!!!


ajaran DAP lahanat, 2 ekor ni patut kena ludah...


Kita nak bior ke dia duduk kat Malaysia ni lagi?

Tapi haramjadah kat bawah ni lagi gampangggg....memang qimaxsss tul lah lahanat ni...aku kalu jumpa dia dah tentu aku kasi makan spenda derr...patut la kit siang ikan beriya-iya benar nak bertanding kat Johor,pasai qimaxxss kat bawah ni spesis2 dia,lu orang pikirrrr la sendiri....

video

4 comments:

  1. Mungkinkah ini senario yang sengaja dibuat oleh PAP.

    PAP = DAP
    DAP = anti Islam

    Agenda mereka ke arah pembentukan negara bebas sek, LGBT mungkin juga ke arah menukar agama rasmi negara ini.

    ReplyDelete
  2. cine babi ni nak kena ni tak boleh di biarkan ni boleh menimbulkan marah.nyahkan diaorang dari bumi malaysia yang bertuah ni.

    ReplyDelete
  3. Binawe ni bila nak lucut kerakyatan dia ni.aku dah lme demdam kat cina bodo sekor ni.Suka ati mak bpk nenek moyang dia je,patutnyer dia ni tak layak jd warganegara.Kalu tak da tunku ab rahman tah2 dia ni tak der kat tanah melayu ni.

    ReplyDelete
  4. Betoi tu kinta menjerit
    PAP=DAP=PKM
    PAS=PIS=PUS
    PKR=Parti Kencing Rakyat=Pungkoq Kau Rafizi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...