Monday 29 April 2013

Klip Video...tunjuk samseng dengan budak-budak...apa jenis manusia ni!!!

Video ni teman angkat dari blog kamera kupang...teman tak tau le apa salah budak ni, tapi nak mengajar bukan macam tu caranya ada cara yang beradab dan bersopan.

Kalu anak teman kena macam ni,lama dah mamat tu teman bagi muay tai satu kali, diharapkan pihak2 tertentu atau pihak berwajib dapat mengambil tindakan,kerana ini akan menjejaskan pembelajaran anak ini. Nama pun budak mesti nakal punya tapi agak2 le.Kredit untuk kamera kupang dalam menyiarkan video ini.



(Peristiwa ini berlaku di kawasan asrama, Memang dasyat sungguh kelakuan seorang "ustaz' ni. Sememangnya Sekolah agama yang di maksudkan ini banyak melahirkan ekstrim PAS. Kebanyakan kepimpinan PAS dikawasan Baling ini dilahirkan dari pengajian disini.


Saksikan video keganasan seorang yang di dakwa "menantu" kepada seorang yang amat di kenali dan berpengaruh di sekolah agama ini. "Menantu" ini juga salah seorang guru dan kira macam kroni jugalah di sekolah tersebut. Peristiwa ini, didakwa berlaku beberapa minggu sahaja, atas  dasar ketidakpuasan hati rakan pelajar tersebut dia menyebarkan rakaman ini.


Ini merupakan kali kedua video ini di muatnaik kerana pada yang pertama video ini telah di "nyahkan" dari "you tube"....)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...