Monday, 18 March 2013

VIDEO PANASS!!! Kalau Tok Guru Kaki Pungkoq Pun, Kita Nak Dengar Ke Kuliah Subuh/Maghrib???



Nampaknye PorkNikAjis nie dah percaya yang Anwar ni memang kaki perempuan, kaki liwat dan terbaru - lelaki gay @ homoseks. (yerkkk!!)

Ini video komen PorkNikAjis bila  'gambar macam Nuar tp Nuar kata bukan dia' :

"Anwar budak cerdik, Anwar ni budak cerdik, payah kalau Umno tak singkir dia, ni cara pemimpin Umno dia semata-mata, kita orang politik ni mesti kita lawan hujah, bukan lawan peribadi, kalau Anwar tu tempang sekalipun dah dia tu cerdik, terima dialah".

Bagaimanapun tanpa disedari Nik Aziz mula menerima kenyataan dimana Anwar seorang homoseksual, biarpun penerimaan itu tidak dinyatakan secara jelas, tapi ia sudah cukup dengan memberi perumpamaan "kalau Anwar tu tempang sekalipun dah dia tu cerdik, terima dialah"
.



Kalau macam tu, walaupun Tok Guru kaki pungkoq, kaki betina sekalipun, kita masih boleh terima lah? boleh dengar kuliah / nasihat Tok Guru yang macam tu??

Kalau macam tu punya PorkNikAjis komen, bermakna Mursyidul Am PAS ni pun sekarang dah sebaris dengan mamat yang komen macam ni :
http://1.bp.blogspot.com/-gYkI1kZuLEQ/UUXqSuSUhGI/AAAAAAAAeMc/r4eHEmVMuhs/s640/Khalid+Ismath++%E2%80%98Saya+Tak+Kisah+Pemimpin+Saya+LGBT%E2%80%99.jpg
Tahniah la atas 'perubahan drastik aqidah' PorkNikAjis yerr...

Lagi satu teman nak ngabor, PorkNikAjis dah boleh percaya 'video / gambar' walaupun itu 'besi'? So, kita tunggu Mr.Eddy Awang pulak komen apa..tungguuu...



*Nauzubillah..macam ni punya manusia pun ada ke? semata-mata politik, Islam tergadai..

1 comment:

  1. Yg membeza kn antara manusia dn haiwan ada lh akal.Jd kalau manusia bercakap tanpa mengguna kn akal apa beza ny dia dgn haiwan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...