Tuesday 4 March 2014

TUNGGU LA AZAB ALLAH - AL QURAN DI BUANG DI MANGKOK TANDAS

AL-QURAN DIBUANG DI MANGKOK TANDAS, LAKNATULLAH MANUSIA ITU
 artikel dari mymassa

Sungguh Kurang Ajar
Kita tidak boleh lagi berdiam diri
Kita Mesti Bangun Pertahan Kalam Suci Al-Quran

Apakah Perasaan kita dihiris-hiris seperti ini


Penghinaan terhadap agama Islam dan kitab suci Al-Quran kalam Allah SWT sudah sampai ke kemuncaknya. Semalam, di Masjid Limbongan, Terengganu kira-kira pukul 1 pagi tadi, perbuatan manusia yang tidak bertanggungjawab ini tidak boleh dipandang ringan dan mereka yang bertanggungjawab mesti dicari dan dihukum.

Kita umat Islam tidak lagi boleh bersabar dengan perkara ini dan ianya mesti ditangani dengan segera. Sudahlah Ambiga, Lim Kit Siang dan mereka yang sewaktu sudah berani mempertikai ayat-ayat Al-Quran dalam khutbah Jumaat, kini kesan-kesan buruk kepada kita umat Islam dan agama Islam semakin dicabar.

Sudah sampai masanya NGO-NGO Islam menubuhkan skuad Syariah sebagaimana di Acheh. Gerakan-gerakan mempertahankan agama Islam seperti Pertubuhan Selendang Merah dan sebagainya perlu diaktifkan. 

Kepada, pemimpin-pemimpin Islam DS Najib dan Hj Hadi bersatulah. Janganlah berpecah-belah kerana kesannya semakin hari semakin buruk. Lupakanlah persengketaan politik. Jika Anwar Ibrahim mahu terus bersama DAP dan Gereja biarlah dia.

*Gambar & Artikel adalah kiriman emel pembaca.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...