Sunday, 28 October 2012

Video yang orang-orang PAS kena fikirkan...

Teman harap orang2 PAS pikio le elok2 apa yang tersurat dan tersirat di dalam video ni...janganlah kome  lalai dan taksub dengan pegangan politik kome semua. Kerana dalam PAS sendiri ramai yang masuk jadi ahli kebanyakannya cuba untuk membawa watak ustaz dan ustazah.

Sebagai contoh Abby Abadi  a.k.a "ostazah gedik" yang sejak akhir2 ni seringkali menimbulkan kecelaruan di dalam "fatwa-fatwa" beliau dalam menerangkan sesuatu keadaan yang teman rase minah ni dia main cedok je dari ceramah2 yang dia hadiri tanpa paham pun apa yang dia dengar,macam burung kakak tua tu...

Jadi ini akan menyusahkan lagi menyesatkan kepada mereka2 yang baru ingin berjinak-jinak untuk mendekatkan diri dengan Islam.

Teman flashback le balik fatwa2 dari "ostazah gedik" ni...








ade ke patut korban dia kata membunuh binatang...........




ni satu lagi...dia paham ke apa dia cakap nihhh........


Tengok le sendiri apa benda yang direpekkan oleh ostazah gedik ni...main hentam kromo je..

Kita lihat pulak video kat bawah ni..


video 


Orang2 PAS kaji pulak video ni..

video


Jadi kepada orang2 PAS elok le kalau...


video


Jadi le macam amoi kat bawah...seksi juge dia nieee....


video

Amacam orang2 PAS...sama2lah kita sertai BARISAN NASIONAL..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...