Wednesday 10 October 2012

EKSKLUSIF!!! ANTARA BUKTI ANWAR MEMANG BENCI PAS !!

PENDEDAHAN UTUSAN MALAYSIA SEPANJANG OKTOBER INI ADALAH BUKTI KENYATAAN ANWAR AL-JUBURI YANG SEMEMANGNYA TIDAK PERNAH MENYUKAI PARTI PAS SEPANJANG HAYATNYA.










 
 








Teman pasti Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din pun dah 'masak' sangat dengan perangai Mamat Al-Juburi ni. "Dia rasakan itu boleh mendapatkan keuntungan (buat) dia, maka dia buat. Itu politik Anwar Ibrahim dan dia tak asaskan politiknya kepada Islam. Jadi dia (Anwar) tak macam kita (Pas)", kata Haron Din.

"Ahli Pas Seumur Hidup" Sasterawan Negara Prof. Emeritus Datuk Shahnon Ahmad dah bercakap, "Pas dan UMNO wajib bergabung serta tinggalkan PKR. Pas pun nak Islam UMNO pun nak Islam tapi kenapa kedua-dua parti ini tidak boleh bergabung?" 

* Teman yakin dan pasti Allah akan membantu Pas dan UMNO untuk sama-sama bergabung dalam usaha menyatupadukan umat Islam dan orang Melayu di Malaysia suatu hari nanti.AMIINN..


apapun:
PAS PISS PUSS BODOH
DAP BANGANG
PKR GAMPANG!!!!!!

1 comment:

  1. Teman berterima kasih kepada Utusan Malaysia yg telah menyiarkan fakta2 / kenyataan DSAI diatas kerana berita2 tersebut teman anggap sebagai Kenyataan Sahih dpd DSAI malah kandungan kenyataan2 tsbt teman rasa ianya benar apa yg DSAI katakan mengenai PAS. Sekarang nampak sangat DSAI ini bukanlah spesis makluk Allah yg berpegang pada Prinsip dan maruah diri kerana DSAI adalah jenis makluk " MATLAMAT MENGHALALKAN CARA" dan Teman rasa PAS tak patut lagi bersekongkol dgn DSA apatah lagi dgn DAP yg benar2 sebuah parti racist yg bencikan islam. Patutkah PAS terus bergantung harapan dan menyerah kedaulatan prinsip asal penubuhan PAS kpd makluk Allah yg sebegini yg dgn terang dan nyata dpd dulu lagi membara dgn kebenciannya dan menghina PAS. Apakah pihak PAS hanya akan membiarkan org yg membenci dan menghina PAS utk terus mempergguna dan mengotak-ngatikkan PAS dLM perjuangan ISlam merEka atau PAS akan menyatakan " ENOUGH IS ENOUGH " dan mempertimbangankan agar perhubungan yg rapuh serta lemah ini ditamatkan. Apapun teman dah sedar dan berharap agar pihak atasan PAS menyedarinya serta mengambil tindakan perlu demi AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR. ..... Aminnnn

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...