Monday, 15 October 2012

Ni setan mana lak ni? Siap Video lagi..

Adakah betul ini gambar syaitan?


Sedikit masa dulu kita telah digemparkan dengan penyebaran gambar di atas yang dikatakan adalah gambar 'SYAITAN'.Kesahihannya hanya ALLAH s.w.t sahaja yang maha mengetahui.(Video dia kat bawah sekali )

Tetapi di Malaysia ada juga si polan bin si polan ni tergamak untuk berkawan dengan makhluk yang hodoh seperti gambar di atas, ni ape cerita ni?


"Siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA, dan MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 24 Januari 1999.

Di mana kewarasannya Pok Nik ni?demi kepentingan politik Nik Ajis sanggup bersengkongkol dengan syaitan laknatullah.Demi DAP haramjadah tu Nik Ajis boleh terima syaitan jadi kawan dia,demi K*@e bengkok Anuar tu sanggup dia nak geng ngan setan, hilang akal ke ape niihh..?



Kat atas tu adalah petikan sulit fail taklimat rahsia bertajuk " Formula Kemenangan" yang di adakan pada 18 Januari 2011.

Hudud PAS bukan nak tegakkan hudud tapi nak beli undi je untuk PRU13



Macam mana Nik Ajis nak tegakkan hudud kalau dia boleh satu geng dengan setan gondol tu?Kat mana rasionalnya kenyataan Nik Ajis?Kenyataan seumpama inilah yang membuatkan umat Islam boleh berpecah belah dan menghakis pegangan orang-orang Melayu terhadap Islam.




Syaitan merupakan makhluk Allah yang diciptakan daripada api.Syaitan ialah musuh utama bagi seorang mukmin seperti kerap kali diulang oleh Allah s.w.t di dalam Al-Quran.Antaranya, dalam Surah Faatir ayat ke enam:



إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ

Maksudnya : 
"Sesungguhnya syaitan ialah musuh kepada kamu,maka jadikanlah dia musuh. Sebenarnya dia hanyalah mengajak golongannya supaya menjadi penduduk neraka."

Jadi puak-puak PAS sedor le,bangun le dari tido, pikio le masak-masak yang mana satu jalan yang kome nak ikut.Kome pun tau yang mamat  musibat anak buloh betong kat bawah ni pun ada mental gak...dulu bukan main lagi kutuk kome dengan Nik Ajis....
 
 


Tapi pada  PRK DUN Galas 2010 di Kelantan,nak menang punya pasai,dia ludah kasi jilat balik wwoooo....

 Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah berkata 'undi PAS sama dengan undi DAP dan PKR'.

Beliau berkata demikian ketika berkempen untuk calon PAS, Dr Zulkefli Mohamad dalam Pilihan Raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas, Kelantan pada tahun 2010.


"Kita mahu angkat, wakil Zulkifli Mohamad, calon kita, lambang dia PAS..you undi Zulkifli Mohamad sama macam you undi PAS, macam undi DAP, Macam undi Keadilan.

"You sokong Zulkifli Mohamad sama seperti you sokong Ustaz Hadi, you sokong Lim Kit Siang, you sokong Anwar.

"Ini dia, kita punya semangat sekarang,"katanya.

Dalam pilihanraya kecil itu, Zulkifli Mohamad telah tewas kepada calon UMNO, Abdul Aziz Yusof dengan dengan majoriti besar 1,190 berbanding pilihan raya umum 2008.

Pilihanraya kecil itu dibuat ekoran wakil rakyat dari Pas, Allahyarham Chek Hashim Sulaima telah meninggal dunia pada 27 September 2010.

Sebelum ini, allahyarham berjaya memenangi kawasan itu dengan majoriti 646 undi. 

Tapi  Anuar pun satu batang lastik, tak sedor kome puak-puak PAS pernah TIBAI dia kat belakang...

 

Betul le kata Datuk Nala, Anuar ada banyak muka, pagi lain muka, tengahari ubah muka jadi lain,malam lagi le lain jadi muka dia pasai nak ayat china doll!!!

Kalau tengah malam kot jadi macam kat bawah ni, tak tau le pulak teman....


 



Kita tengok pula cerita kat bawah ni chorr....


video




Dah nonton dah klip pendek tuuu... ok jadi setiap perbuatan yang kita buat yang menyusahkan ramai orang tu, silap2 ari bulan dok kena balik kat diri kita...

Moral of the story...kedua-dua tokeh getah sekerap ni tak layak untuk bercakap mengenai hudud atau negara Islam,setakat cakap tanpa perlaksanaan,budak tadika pun bole cakap yob...



2 comments:

  1. Pejuang Kemerdekaan16 October 2012 at 08:23

    Sanggup Pemimpin ULUNG PAS ini nak bersekongkol dengan syaitan. baguslah tu ini bukan parti ajaran islam dah nih, ni parti ajaran sesat! sedarlah pengikut-pengikut pas akibat kebobrokan pemimpin kamu. janganlah kamu terlalu taksub dan terpesongkan akidah kamu!

    ReplyDelete
  2. aku ingat le nick ajis ni dah meroyan la,ngan si setan tu pun nak dijadikan kwn punya bengap la si malaun.eh betoi ke tengah malam anuar tu bole jd mcm gambar kat atas tu?hhuuii berdiri bulu betis aku!!!! tp apa pun tq atas ingatan korang atas utk puak2 pas ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...