Thursday 20 September 2012

Politik DAP vs Agama ISLAM = Orang Melayu = Umat Islam Satu Dunia


YB Ngeh Koo Ham, oppss silap..manusia seperti kamu tak layak digelar Yang Berhormat..Sebagai tanda hormat sesama manusia, aku gelarkan kamu Manusia Kurang Hajar..masih tersimpan reply kamu dalam twit besorsebelah ...sekarang kamu terimalah balasannya di dunia..itu baru sedikit..balasan Allah kepada kamu yang mempersendakan Nabi Muhammad S.A.W KEKASIHNYA..akan kamu nikmatinya bila kamu berada di alam barzakh kelak.. ( balasan kepada kamu juga diketahui oleh ahli-ahli Politik PAS ).

Aku letak gambar kamu ni bukan nak tunjukkan kamu itu hero, glamer, berani, apatah lagi seorang yang bergelar Yang Berhormat ( yang teringin nakjadi Menteri Besar sewaktu waktu dahulu ) cuma untuk mengingatkan kepada kaum muslimin dan muslimat bahawa apa yang tersirat ini adalah satu cubaan untuk menguji kekuatan umat islam dan juga agenda syaitan yang berani secara langsung mengeluarkan kenyataan sebegini rupa.  

Apa pun alasan yang diberi, kamu yang berakal dan berkepala hotak takan tak tahu siapa dia Nabi Muhammad S.A.W..aku tak boleh terima kamu yang biadap dan celaka itu..Insyallah kita akan bertemu..jangan risau, aku tak buat apa2..cuma nak amat-amati muka kamu yang satu hari nanti akan dibakar di api neraka.

Kepada penyokong kuat DAP, kamu teruskan la mengundi dan menyokong ketua kamu..tak da masalah kerana kamu ini tergolong kepada golongan yang sesat...Kepada penyokong kuat Pakatan Pembangkang iaitu ahli PAS dan ahli PKR..Demi nabi kita, ini ke pemimpin yang boleh duduk dengan kamu untuk membincang hal hal negara jika menang dalam PRU 13 kelak.  

Memetik kata-kata Mufi Perak, Tan Sri Harunsani Zakaria, mengikut hukum Syarak, UMAT ISLAM TIDAK BOLEH LANGSUNG BEKERJASAMA DENGAN ORANG YANG MEMUSUHI AGAMA DAN PERBUATAN MENGHINA NABI ADALAH SATU KESALAHAN YANG PERLU DIKENAKAN TINDAKAN PERUNDANGAN SEWAJARNYA.

* Insyallah, hidup kamu tak tenteram....tiada ucapan selamat untuk kamu.....












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...