Monday 18 June 2012

20 Akaun Anwar!!!!! Milik siapa?????

SYARIKAT-SYARIKAT ANWAR IBRAHIM 

 

Anwar Ibrahim & Associates


Dokumen sulit di atas menyatakan Anwar Ibrahim menggunakan syarikatnya sendiri iaiatu Anwar Ibrahim & Associates dan untuk sebarang urusan wang masuk dan wang keluar Anwar Ibrahim menggunakan syarikat  Anwar Ibrahim Consulting Associates LLC kepada YHA Travel & Tours (M) Sdn. Bhd di Ampang, Selangor. 


Anwar juga tidak mempercayai rakan-rakannya apabila menggunakan syarikat ini    Asia Pasific Policy Centre (APPC) untuk memberikan impact dan imej  positif akan wajah dan berita-berita mengenai dirinya di New York.


Apakah ini menunjukkan Anwar sudah tidak percaya kepada orang di sekelilingnya untuk menjaga urusan kewangan beliau. Mengapa perlu diwujudkan Anwar Ibrahim. Syarikat Anwar Ibrahim & Associates dan t  Anwar Ibrahim Consulting Associates LLC kepada YHA Travel & Tours (M) Sdn. Bhd di Ampang, Selangor dalam satu dokumen bertarikh 17 Mei 2007 bernilai $18,000.00 dan dokumen bertarikh 17 Jun 2007 bernilai $14,620.00 kelihatan menguruskan sendiri wang-wangnya itu. Tidak lagi menggunakan khidmat luaran.


Apakah Anwar Ibrahim sudah tidak percaya kepada rakyat Malaysia?


Dalam hal yang lain, apabila Anwar mengadu sakit belakang tempoh hari Anwar Ibrahim memilih negara German untuk membuat pembedahan yang tak jadi itu. Berbeza dengan Dr. Mahathir yang membuat pembedahan pintasan di jantung pada tahun 1985 dulu menggunakan khidmat kepakaran Hospital Kuala Lumpur sahaja.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...