Sunday 5 May 2013

HOT!!! HARI MENGUNDI PRU13



Teman dah mengundi..tapi macam-macam citer pasal pengundi hantu ni.


Puak pembangkang memang sentiasa nak cari salah SPR lepas tu kaitkan dengan BN, lepas tu UMNO dan last sekali Najib. itu je keje deme..haakktuuiii!!!

Ni teman baca artikel pasal pengundi tu semua sebenarnye PELAKON YANG DIBAYAR OLEH PKR!!!
 

Sana-sini media trooper Pakatan terutama PKR memomokkan kononnya BN memberikan IC palsu untuk mengundi hari ini. Pihak kami berjaya mengesan modus operandi PKR di Kota Kemuning Shah Alam dan Pantai Dalam sebentar tadi.

PROPAGANDA JAHAT= DIA UPAH BANGLA, DIA KASI IC PALSU, DIA BAWA KE PDM,  KEMUDIAN DEPAN ORANG RAMAI DIA PURA-PURA TANGKAP!!!

Rupa-rupanya Anwar telah mengarahkan jentera PKR supaya mencari seramai mungkin orang-orang Bangla, Mynmar dan Indonesia yang baru sampai di Malaysia. Ibu Pejabat PKR di Petalung Jaya telah mencetak beribu-ribu Kad Pengenalan Palsu dan menyerahkan kepada mereka dan wang sejumlah RM500 seorang.

Mereka yang diupah PKR akan pergi ke Pusat-Pusat Daerah Mengundi hari ini, berbaris dan kemudian orang-orang PKR tadi pura-pura menangkap mereka kononnya mereka berjaya menangkap pengundi hantu. Padahal mereka yang sediakan pelakon-pelakon pengundi hantu itu. Rakyat Malaysia ditipu dan tertipu! 


Cerita penuh di >>mymassa.blogspot.com<<

*Sebarkan berita ini. Api provokasi telah dimulakan oleh puak pembangkang!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...