Sunday, 18 November 2012

VIDEO HANGAT!!! DOA SOLAT HAJAT PAS HANCURKAN UMAT ISLAM



KENAPA SAMPAI CAM NIE? Kenapa orang ISLAM sendiri berdoa untuk menjatuhakan orang ISLAM...Setakat yang besor tahu..tak pernah pulak pimpinan UMNO berdoa untuk menjatuhkan PAS semata-mata untuk memerintah.

Bumi Palestin sedang bermandi darah...disebabkan keganasan Yahudi Zionis..kenapa tak doakan kehancuran !!!!
 
Bacalah doa beribu kali pun kalau niat sepakat dengan kapir untuk hancurkan pimpinan ISLAM di tanah tumpah Malaysia tak diterima oleh yang Maha Esa..




 

Apa yang pasti, puak PAS dah mula goyang dengan apa yang telah kerajaan sekarang lakukan..JANJI DITEPATI dah meresap ke dalam sanubati rakyat Malaysia..Transformasi BN dalam mencatur semula kehendak rakyat semakin hari semakin mendapat sambutan yang amat menggalakkan.  Yang peliknya bantuan kerajaan dari sekecik2 dari bantuan pelajaran sekolah sampai la kepada BR1M dan pelbagai lagi nadi rakyat nak jugak depa kaut...muka tak malu...
Kepada kakitangan kerajaan yang terang-terang tidak menyokong kerajaan, silalah hantar surat letak jawatan..

PAS bodoh!!!!!!

7 comments:

  1. Kau tu ygtu yg bute hati...rakyat susah diorg pakai duit gmeetg kat luar negara..kau pun kekal miskin kau tak tau ke...kalau kau pandai ko jwb kenape rakyat bekerja luar negara tak nak balik? Diorgbodoh kekau yg bodoh? Diorg dpt tau kalaubalik awal byk rugi...sebagai manusia ko kenetaubende basic...utg atau rugi...jgn seronok tgk klcc tp poket kosong bro..bkn kemegahan yg kitecari...duit dlm poket yg penting...tak payahletak jawatan sbb dui gajitu datang daripada rakyat tak kira parti...ada ka parti pas tak kena cukai..tak kena tol..kau memg manusia paling bangang didunia..bukalah mata ko yg buta tu...doa diorg adalahpada parti ..bukan org..ko tak tau baca melayuke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro, mb sgor beli bas 2 tingkat tu daftar jpj atas nama sendiri la bro.duit sape tu?nape penyokong pembangkang takmau menyalak pulak?

      Bro,kena ingat,lu tau guna internet ni pun patut dah bersyukur sbb UMNO yg buatkn org msia ni tau guna pc dan buat blog.dulu Bro sekolah mane?kalo dalam msia,sape byr gaji cikgu lu tu Bro?UMNO kan??pembangkang byr gaji cikgu lu ke bro?lu tau nk menyalak saje..
      ~Gua Sayang UMNO~

      Delete
  2. Zaman sekarang pentingkn duit..suami aku pun kedekut Sgt nak to long adik sendiri..nak jg pocket sendiri,tuk keluarga sendiri..Korang jgn la harap pkr tu adil..org politik SOMA Sama je...aku pun bole pura2 baik,tabur JanjI manis kat mak aku,yg penting harta2 jatuh ke tgn aku..adik beradik pun berebut Hart a pusaka,tanah warisan..inikan pula org2 politik yg x kaitan darah..jgn taksub Sgt..

    ReplyDelete
  3. orang yang berdoa untuk hancurkan manusia makluk allah adalah org yg jahil..politik adalh kotor...ulamak sebenar tidak akan berpolitik..pulang ke pangkal jalan

    ReplyDelete
  4. Yang bertanya kena tau apa yang ditanya...g meting luar negara untuk negara jugak, untuk kenal Malaysia, apa ada dalam Malaysia, rakyat yang hidup aman damai, bebas beragama, nak tau jugak Malaysia ni agama Islam adalah agama rasmi negara...setakat ni alhamdulillah hidup tak kaya tapi sihat tubuh badan dan mampu bekerja dan bersyukur atas nikmat Allah yang beri..berharap hanya pada Allah pasti tak kecewa..berharap pada manusia pasti kecewa...Ramai rakyat negara ke luar negara untuk menuntut ilmu supaya balik dapat berkhidmat untuk negara..Ada setengah dibiayai oleh kerajaan dan ada yang tidak..terpulang..selain mencari pengalaman disana, kerajaan pun alu-alukan mereka kembali berkhidmat di tanahair satu hari nanti...Negara semakin maju, malu kat orang kalau Malaysia ni masih jauh tertinggal dari segi pembangunan fizikal..satu lagi mercu tanda negara..Kalau dah berkhidmat dengan kerajaan, tak boleh tidak kenalah berterima kasih kerana dengan adanya kerajaan, orang Melayu 90% kerja dengan kerajaan..pernah dengar tak bila DAP perintah nak kurangkan pengambilan kerja kerajaan..pernah dengar kot!!!!Sapa cakap doa tu untuk orang PAS, itu utk parti PAS..Parti Pas memang bodoh..tak tau ker..ish ish..
    Orang pas kalau sokong PAs memang la bodoh...kor tau ke perancang jahat DAP nie..kor tak tau sebab hati kor buta..orang Islam ni bila kaya..bayar zakat tau..dengan zakat boleh kembangkan semula orang Melayu..kalau sokong cina jadi pemimpin, depa baya zakat ker..ish ish..lemah btui hang nie..apa2 supaya memberi manfaat pada semua...

    ReplyDelete
  5. Ini semua POYO..

    ReplyDelete
  6. VEN. ASHIN INDAKA: CROOK”DIRTY SEX” OF MYANMAR BUDDHIST MONKS
    http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    Kepada rakyat Malaysia yang hormati,
    Suka-lah kita memberitahu bahawa Sami Negera Myamnar kebanyakannya ajaran sesat, banyak permikirannya yang tak betul, main perempuan, tipu wang orang ramai dan lain-lain.

    Seorang Myanmar Sami Buddha (VEN. ASHIN INDAKA) bertinggal SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) yang sama jahat.

    Harap orang ramai, khasnya rakyat Malaysia mesti jauhkan sami Myanmar ini. kami harap juga Kerajaan Malaysia lebih mengambil perhatian Sami Buddha yang di upah dari luar Negeri, supaya rakyat Malaysia dan Nagera dapat di selamatkan. Sekian, Terima Kasih

    Respect to people of Malaysia,
    Likely, we are told that the Myanmar monks mostly false teaching, many impress notions which are not right, play girl, cheating of the public money and others.

    Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) as same bad.

    Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia’s Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you

    尊敬的马来西亚人民,
    我们想告知,缅甸僧侣多半是假的教学,观念是不正确的,玩女人,谎言,欺骗金钱………

    缅甸佛教的僧侣 (VEN. ASHIN INDAKA) 住在 SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK ” MCA GOMBAK” PRESIDENT) 同样糟糕。

    希望所有的马来西亚人, 都应该注意远离缅甸的僧侣。我们更希望马来西亚政府注意,外来的僧侣. 谢谢

    EVRERYONE CLICK HERE TO SEE MORE INFORMATION: http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    “VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR): CROOK OF MYANMAR BUDDHIST MONKS (MUST WATCH)”

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...