Friday, 28 December 2012

FULL VIDEO HARI JUMAAT Debat Tok Penghulu PAS Dengan Tok Guru Pondok-Akidah Umat...



Tonton hingga habis...kredit to Belia Bersatu.........
( Semoga memberi manfaat )

Video Hangat Hari Jumaat ( Versi Singkat 2 )TOK GURU PONDOK - Apa Yang PAS Martabatkan untuk Islam?



Tengok la video ni sampai habis....menarik, tertarik, PAS memang bongok..opssss

( - semoga memberi manfaat - )

Video Hangat Hari Jumaat( versi singkat ) !!! Terang lagi bersuluh TOK GURU PONDOK



Mari - mari semua kepada pembaca budiman ....satu demi satu pendedahan yang akan merungkai segala persoalan siapa itu ahli politik PAS...

Selamat berikhtikaf di masjid....
( - semoga memberi manfaat - )

Monday, 3 December 2012

Orang Taman Perpaduan Tolak Anwar...Datuk Husni Menang besar


Semalam 2/12/12 siri jelajah Merdeka Anwar mengadakan siri ceramah politiknya di tapak pasar malam Taman Perpaduan. Seperti yang kita tahu Taman Perpaduan ini berada di bawah DUN Hulu Kinta iaitu Dato' Rusnah dan Ahli Parlimennya ialah Datuk Husni Menteri Kewangan (Parlimen Tambun).



Meremang bulu betis teman bila baca flyers di atas "Bakal Perdana Menteri Malaysia ke-7". Geli geleman teman di buatnya, ada ke orang yang tak kira depan belakang boleh jadi PM? impossible..!!! Antara yang datang adalah warga2 emas dan orang2 yang kebetulan lalu lalang di situ.Kehadirannya ramai juge lebih kurang 200-300 orang je. Ni kalau bloggers2 pencacai pakatan haram ni mau diaorang kata puluhan ribu yang datang seperti mana yang telah dispin oleh dema sebelum ini.


Nengok kan gaye kat atas tu idak le sampai ribu2


 Pakcik ni khusyuk dan tawaduk mendengar Anuar melabun....


Yang ramainya juak2 PAS...yang masih percaya kepada 'Imam Mahadi Malaya'


 Ada seorang pakcik ni..teman bergebang le dengan dia...pakcik! Nuar ni bagus le kalau jadi PM,petrol turun.gula turun,tarif elektrik turun dan paling bestnye budak2 ipta dan ipts tak payah bayar balik ptpn...pakcik tu balas balik "juborr die!, hutang kene le bayor balik, apa dia ingat dia boleh jadi PM ke? ni suma bohong je..! anak usah percayakan hantu raye ni..menipu je khojernye"...lepas pakcik tu merepek-repek dia tanya teman ...errr.. anak ni belah mana? dengan selamba teman jawab 'saya depan idak belakang pun idak...' pakcik ni bantai gelak sakan sampai orang2 kat situ pandang kami berdua..lepas tu pakcik tu tanya..anak ni ni dah tengok ke video Anuar? Saya kata belum lagi..dia kata kalau nak tengok dia boleh bagi cd kat teman..teman kata bior le dulu pakcik, kalu saya nak tengok nanti saya cari pakcik....jelas kat sini yang rata2 penduduk Taman Perpaduan dah tau tembelang Anuar dan kalau mereka hadir pun sekadar ingin melihat wajah Anuar dari dekat untuk memastikan orang yang dalam video tu sama tak dengan orang  yang mereka lihat di depan mata mereka sendiri!!!

 Kome2 suma tengok dan dengor le sendiri apa yang di labunkan oleh Nuar ni...malas le nak cerita panjang2......


video

 


Jalan pun tak sesak....



 Abih kali ni UMNO...ramainye orang yang datang...

ni kat bawah ni.. lagi...


video

Kepada Nuar jangan le buat janji2 kosong lepas tu tak tunaikan...rakyat dulu dengan rakyat sekarang berbeza sama sekali...kepada orang2 melayu mari le kita ramai2 Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (T.I.B.A.I) untuk menyelamatkan bangsa, agama dan tanahair.




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...