Friday 3 October 2014

Azmin Ali kaki balas dendam!!!


Itulah perkataan yang cukup untuk menggambarkan perilaku Azmin yang dilihat lebih keanak-anakan yang suka membalas semula apabila berasa tidak berpuas hati dengan seseorang. Mungkin itu memang sikap tradisi dalam PKR kot. Ye la, tengok Anwar Ketum pun dah tau.

Azmin dilihat lebih banyak memberi tumpuan untuk melunaskan dendam politik terhadap Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Antara langkah sumbang yang sudah diambil olehnya adalah:

  • Masih tidak membentangkan apa-apa agenda untuk memajukan Selangor dan rakyatnya...Tak habis2 pikir macam mana nak balas dendam pada Tan Sri Khalid.
  • Membatalkan satu persatu tindakan atau keputusan yang dibuat ketika kerajaan negeri di bawah pentadbiran Abdul Khalid. Antaranya ialah:

§  Membatalkan kenaikan kadar elaun empat jawatan utama iaitu Menteri Besar, Exco, Speaker dan Timbalan Speaker Dewan Undangan Negeri.
§  Melantik semula Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi Negeri Selangor.
§  Mengkaji semula perjanjian penstrukturan semula industri air negeri.

Rakyat Selangor memang dah bosan dengan pertelingkahan dan kemelut politik yang dicetuskan oleh PKR berikutan `Langkah Kajang' yang direkacipta oleh parti itu.

Cukuplah mereka yang jadi mangsa selama hari ini. Pemimpin PKR seronok bersuka ria, rakyat Selangor menderita. Mereka bukan nak tengok Azmin tunjuk HERO dengan membalas dendam pada Khalid. Depa tak heran pun. Mereka tidak tuntut benda yang berlebihan pun, cuma mahukan nasib mereka terbela, tak dibelenggu lagi dengan masalah air atau denggi.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...