Wednesday, 31 October 2012

Tu dia Anwar di tilik pulak dah...!!!

Teman tertarik dengan satu rencana yang dipaparkan di dada sebuah akhbar tempatan baru2 ini yang menyiarkan mengenai fengshui.Akhbar ni mengupas mengenai akhbar2 berbahasa cina yang membuat tilikkan @ fengshui mengenai "perdana menteri sementara" iaitu tidak lain tidak bukan ialah Anuar Berahi.

Lihat gambar di bawah,




Kome rase boleh ke dia ni jadi PM ke? setakat jadi director filem biru boleh le..kome tengok pula artikel di bawah ni pulak...


"Pakar Fengshui tersebut memutuskan Anwar yang berusia 46 tahun itu nasibnya agak bagus tetapi selepas itu berusia 51 tahun, akan ada perubahan mendadak. Jawatan dan kedudukannya akan tergugat, seterusnya Anwar akan mempunyai harta yang banyak tetapi tiada kedudukan. Secara kebetulan setelah lima tahun, ramalan berkenaan terbukti benar dan Anwar dipecat oleh Tun Dr. Mahathir."

Teman rase, betoi ke, tak betoi ke...Nuar Berahi memang tak boleh jadi PM Malaysia sebabnya bukan punkoq orang je dia korek.....tapi...

Pungkoq sendiri pun nak korek jugak betoi punya berahi le koa ni Nuarrrr oiiii.......

Sunday, 28 October 2012

Video yang orang-orang PAS kena fikirkan...

Teman harap orang2 PAS pikio le elok2 apa yang tersurat dan tersirat di dalam video ni...janganlah kome  lalai dan taksub dengan pegangan politik kome semua. Kerana dalam PAS sendiri ramai yang masuk jadi ahli kebanyakannya cuba untuk membawa watak ustaz dan ustazah.

Sebagai contoh Abby Abadi  a.k.a "ostazah gedik" yang sejak akhir2 ni seringkali menimbulkan kecelaruan di dalam "fatwa-fatwa" beliau dalam menerangkan sesuatu keadaan yang teman rase minah ni dia main cedok je dari ceramah2 yang dia hadiri tanpa paham pun apa yang dia dengar,macam burung kakak tua tu...

Jadi ini akan menyusahkan lagi menyesatkan kepada mereka2 yang baru ingin berjinak-jinak untuk mendekatkan diri dengan Islam.

Teman flashback le balik fatwa2 dari "ostazah gedik" ni...








ade ke patut korban dia kata membunuh binatang...........




ni satu lagi...dia paham ke apa dia cakap nihhh........


Tengok le sendiri apa benda yang direpekkan oleh ostazah gedik ni...main hentam kromo je..

Kita lihat pulak video kat bawah ni..


video 


Orang2 PAS kaji pulak video ni..

video


Jadi kepada orang2 PAS elok le kalau...


video


Jadi le macam amoi kat bawah...seksi juge dia nieee....


video

Amacam orang2 PAS...sama2lah kita sertai BARISAN NASIONAL..

Tuesday, 23 October 2012

MB Negeri Teman Paling Hot Rupenyer!!!


Cuba kome tengok gambor nie yop...


Ape yang kome dapat :

1. YAB Menteri Besar paling muda adalah dari BN adalah iaitu Menteri Besar Perak. - part nie yang Besor paling suker..
 
2. Tan Sri Taib Mahmud bukanlah pemimpin negeri paling tua, tetapi MB ter'tua'rest adalah Nik Aziz.

3.
Daripada 5 orang Menteri Besar yang berusia, 3 daripadanya adalah daripada Negeri Pakatan Pembangkang.

4. Purata umur MB Negeri Pakatan Pembangkang adalah 67 tahun 9 bulan !!!  Perkiraan mudah (81 + 72 + 66 + 52 ) bahagi 4 negeri.

5. Purata umur MB Negeri Barisan Nasional adalah jauh lebih muda iaitu cuma 61 tahun 8 bulan!!! Hangpa kira la sendiri yer...pastu bahagi dgn 9 negeri...

* kalau kome rajin ngire, kire ler pulak umor pemimpin pakatan pembangkang yang memang dah tua tu.

apapun:
PAS PISS PUSS BODOH
DAP BANGANG
PKR GAMPANG!!!!!!

Saturday, 20 October 2012

Paderi Menjawab tentang Kunci ke Syurga



Tiada ucapan yang dpt Besor gambarkan apabila mendengar khutbah dari Ustaz ni..Besor rasa bersyukur kerana keberanian individu tersebut yang berdialog dengan Paderi dengan disaksikan oleh pengikut2 Kristian dan akhirnya semua mengucap dua kalimah syahadah......
Atas petunjuk yang Allah berikan kepada individu itu, berjaya menangkis semua persoalan....

LAIN PULA DENGAN VIDEO DI BAWAH NI....

Anwar benarkan kalimah Allah untuk Kristianhttp://www.youtube.com/watch?v=738vMmiIU24&feature=related

Apa dah jadik...

SEMOGA MEMBERI MANFAAT PADA SEMUA.....

Thursday, 18 October 2012

VIDEO !!! Astagfirullahhalazim!!!Astagfirullahhalazim!!



 
TAKBIR!! TAKBIR!!
Tau ke tak tau ni orang PAS nie..bila nak sebut takbir, ada satu perasaan takut pada Allah, rasa gerun dengan Allah...bukan sewenang-wenangnya nak laung takbir..apatah lagi bila cina kapir nie yang suruh bertakbir...
 
--------PAS HANCUR------PAS BONGGOK-----
 
Nak mampos ke haper cina kapir nie...Bodohnyer bodohnyer orang PAS nie..boleh gelak2 lak tu bila cina kapir neraka laknat nie guna ayat Al Quran..boleh pulak kata takbir...di sambut pulak dengan takbir....Ya Allah...apa nie..Buta perut ke orang Melayu nie..tau ke sapa yg bagi ceramah tu...Kapir tu..tau tak Kapir...ini lah dia bila pemimpin PAS yang sebuk mencaci, menghina dan mengutuk orang lain, anak buah lagi la..Besor ulang semula video ni untuk kita sama sama pikir, sama sama renung kembali bahawasanya bangsa ini lah yang bawa penyapu masa 13 Mei dulu..sekarang bangsa ni pulak orang Melayu angkat untuk bagi ceramah..Astagfirullahal azim..
 
uuuuu babi babi uuuuu babi.....
Teringat kata kata mamat nie..
" Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib "
 
" Agama boleh kompromi, yang penting kita ke Putrajaya "
 
 
Apa yang salah pada gambar sebelah ?
 
1.  Orang Melayu Islam dah mula bagi orang Kapir masuk masjid dan bagi ceramah agama.
 
2.  Pompuan cina ni dalam keadaan berhadas besar seumur hidup.
 
3.  Yang dengarnya jemaah yang selalu ke masjid...
 
4.  Pompuan ni pakai tudung labuh..
 
5.  LU PIKIR LA SENDIRI.....
 
SEMOGA MEMBERI MANFAAT PADA SEMUA ORANG ISLAM

VIDEO LAGI !!! Mursyidul Am TIBAI dan YB Zulkifli Nordin



AAAAaaappaaa lagi nak selindungnya...semua dah terbongkar...Besor tertarik dengan personaliti kedua-dua tokoh ini yang bercerita dengan lenggok dan gaya tersendiri..
So nak tengok apa komen anuar????

Alamak!! Alapak!!!What is going on.....


 Dia janji saya ni nak jadi Menteri...kalau saya ni pun dia kencing, apatah lagi tuan tuan...



Aku dah tua dah...ini Malaysia Bapak dia punya!!!!

Tuesday, 16 October 2012

MUSTI BACA !!!! AHLI SURAU/ MASJID PAS


PAS DULU DAN KINI

Besor perasan sekarang ni YB Nasarudin dah mula vokal dan berani bercakap mengenai isu utama, terutamanya apabila melibatkan akidah dan pegangan syariat umat Islam.  Semak punya semak, rupa-rupanya telah ada pertemuan sulit antara YB Nasarudin dengan bekas ahli kuat DAP.  Maka tersentaklah YB dengan segala macam pendedahan yang selama ini disembunyi oleh pihak kapir DAP yang terang-terang nak menjadikan Malaysia sebuah negara Kristian dan berikrar untuk melantik PM seorang yang beragama Kristian....Besor puji pendirian dan langkah YB Nasarudin yang lantang mengkritik hala tuju PAS sekarang yang tidak berpaksikan syariat Islam yang bersengkongkol dengan pihak kapir DAP untuk menentang kerajaan yang sedia maklum dalam perlembangaan telah mempraktikkan Agama Islam sebagai Agama Rasmi negara..menentang kerajaan sedia ada bererti menentang Islam sebenarnya dah apatah lagi berpakatan dengan kapir DAP.



Besor hilang punca macammana nak sedarkan jemaah surau/ masjid yang selama ini digunakan PAS untuk menghasut dan membenci kerajaan.  Pendakwah ke haper dalam surau/ masjid menabur fitnah.  Kalau pembaca ada idea, bagilah kat Besor supaya dapat kita sama-sama selesaikan isu ini.

Kepada ahli PAS, bacalah dengan hati yang terbuka dan berlapang dada..demi melihat kebenaran dan kembali bertaut demi perpaduan UMMAH dan AGAMA ISLAM


 

 
LUDAH KELANGIT JATUH ATAS MUKA SENDIRI
1. Kata PAS : UMNO menjadi kafir kerana berkerjasama dengan parti-parti kafir seperti MIC dan MCA. “Sesiapa yang reda dengan kufur maka dia menjadi kufur..” (Kuliah Di Marang 1983)
KEMUDIANNYA.,PAS berkerjasama dan berpelukan dengan DAP dan calon-calon bukan Islam dalam pilihan...raya ke-11 & 12.
2. Kata PAS: “Haram orang Islam memangkah calon yang kafir. Ini kerana Allah mengharamkan melantik orang kafir menjadi pemimpin”.
KEMUDIANNYA.. Dalam pilihanraya ke-12 PAS meminta ahli-ahlinya memangkah calon bukan Islam dari parti PKR dan DAP. Bahkan PAS meredai Guan Eng sebagai pemimpin mereka di P.Pinang.
3. PAS kata: “Kerajaan BN adalah kerajaan mungkar kerana membiarkan kilang-kilang arak dan kelab-kelab malam beroperasi”
KEMUDIANNYA.. Selepas PAS dan rakan-rakan menang di Selangor, mereka tidak pula membantah kilang-kilang arak yang besar-besar di negeri itu seperti Carlsberg di Shah Alam dan Kelab The Ship yang PAS begitu marah pada masa lalu.
4. PAS kata kepada Pak Lah semasa beliau TPM diarahkan mengawal virus JE: “Badawi di arab jaga unta, badawi di Malaysia jaga? Babi? ”
KEMUDIANNYA.. Kerajaan Selangor yang disertai oleh PAS cuba mengendalikan urusan Babi bahkan mencanggihkan ladang ?! Babi, tak pulak PAS kata kerajaan mereka ‘kerajaan Babi’.
5 PAS kata: Tun Dr. Mahathir firaun, thaghut, dosanya tidak terampun, perosak negara, kejam dan berbagai lagi.
KEMUDIANNYA.. Bila Tun Tun Dr. Mahathir kritik Pak Lah, PAS puji Tun Dr. Mahathir, ada pemimpin pemuda PAS yang cium tangan Tun Dr. Mahathir semasa dia ceramah di Tmn Melewar. PAS kata: “Tun Dr. Mahathir bijaksana, negarawan terbilang, sangat berjasa, kuat memikirkan kepentingan negara, Malaysia memerlukan orang seperti Tun Dr. Mahathir bukan Pak Lah”.
6. Masa Anwar Ibrahim duduk dalam UMNO, PAS kata : “Anwar munafik, pengkhianat agama, jual agama, berpura-pura…”
KEMUDIANNYA.. Bila Anwar kena pecat, PAS kata: “UMNO buang Anwar sebab dia pejuang Islam, dia memerangi rasuah dan itu tandanya UMNO anti-Islam”.
7. Masa Anwar dituduh dengan tuduhan seks, PAS kata: “Dalam Islam tidak boleh tuduh orang dengan tuduhan seks, melainkan kena ada empat orang saksi”. Macam tu juga depa kata semasa Mat Sabu dituduh berkhalwat.
KEMUDIANNYA.. Bila PAS ceramah, ramai penceramah PAS tuduh pemimpin UMNO dengan tuduhan seks dan berbagai, PAS kata: “Ini tujuannya untuk menegakkan Islam iaitu Amar Makruf dan Nahi Mungkar..”
8. PAS kata: “Sesiapa yang menolak hudud kerana masyarakat majmuk maka dia menjadi kafir”
KEMUDIANNYA.. PAS Kedah yang baru memerintah kata : “Kedah tidak boleh buat macam Kelantan dalam semua benda seperti tutup pusat judi, sebab di Kedah ramai orang bukan Islam, bukan macam Kelantan.
9. PAS kata: “Bersekongkol dengan parti politik yang tidak bepegang dengan dasar Islam jadi sesat atau kufur”.
KEMUDIANNYA.. PAS berkawan dan berjihad bersama PKR. Bahkan PKR yang memimpin PAS sekarang, sedangkan parti Anwar itu tidak pun menyebut dalam perlembagaannya Islam sebagai dasar.
10. PAS kata: “Kerajaan yang tidak berusaha menjalankan hukum hudud adalah kerajaan yang Quran kata: “Sesiapa yang tidak berhukum dengan hukum Allah, maka mereka adalah orang-orang kafir”.
KEMUDIANNYA.. PAS Kedah kata : “Hudud tidak termasuk dalam keutamaan kerajaan PAS Kedah” (Datuk Seri Azizan Razak, MB Kedah)
11. PAS kata: “UMNO mungkar sebab benarkan pembinaan kuil-kuil yang banyak, terutama Batu Caves”.
KEMUDIANNYA.. PAS Kelantan telah izinkan tokong Buddha tidur yang terbesar di Asia.
12. PAS kata: UMNO mungkar sebab benarkan geng-geng liberal yang menghina Islam menulis dalam surat khabar seperti Astora Jabat, SIS dan lain-lain.
KEMUDIANNYA.. Harakah benarkan Raja Petra yang selalu mempertikaikan Islam menulis dalamnya. Hanya kerana Raja Petra menghentam kerajaan.
13. Amanat Hadi kata: Menentang UMNO adalah jihad dan jika mati syahid sebab UMNO tak pakai undang Islam memerintah.
KEMUDIANNYA.. PAS perintah Kelantan dah 18 tahun, Trengganu 4 tahun dan sekarang Kedah, Perak dan Selangor, dan sekarang kata undang-undang hudud bukan keutamaan PAS. Apakah jika menentang PAS sekarang adalah jihad dan syahid?
 
14. PAS kata : UMNO tak amanah kerana telah hilangkan banyak duit negara
KEMUDIANNYA.. PAS telah lesapkan banyak duit koperasinya sendiri Ko-Hilal. Ahli-ahli koperasi itu semua maklum hal tersebut, wang mereka hilang entah ke mana?
15. PAS kata: “Tidak boleh berkerjasama dengan UMNO sebab UMNO tolak Islam”
KEMUDIANNYA.. PAS kerjasama dengan DAP yang selalu dok kata: “Kami menentang negara Islam” (YB Lim Kit Siang). Bahkan PAS Perak kata: “Kerjasama dalam kerajaan bersama DAP, lebih mulia dari berkerjasama dengan UMNO”.
16. PAS kata: “UMNO tak layak mengaku nak Islam sebab UMNO tidak mempunyai ciri-ciri Islam yang sepatutnya”
KEMUDIANNYA.. PAS sekarang berkempen mengwar-warkan bahawa pimpinan tertinggi mereka yang disanjungi di Penang iaitu Lim Guan Eng ingin meniru khalifah Umar bin Abdul Aziz. Apakah iman Guan Eng begitu suci dan sempurna bagi PAS? Mungkin lepas ini PAS akan beritahu bahawa Guan Eng kuat sembahyang tahajud macam khalifah Umar bin Abdul Aziz.
17. PAS kata: “UMNO tidak mahu cegah mungkar masa memerintah”
KEMUDIANNYA.. PAS hanya mendiamkan diri dengan berbagai pusat-pusat mungkar yang ada di Perak, Pulau Pinang,Selangor dan Kedah.
18. PAS kata: “Tidak boleh wujudkan jemaah Islam yang lain selain PAS yang merupakan jemaah pertama di Malaya. Mereka yang wujud itu adalah penentang gerakan Islam” (Ketua Dewan Ulama PAS, Harun Taib).
 
KEMUDIANNYA.. PAS meredai kewujudan parti-parti lain seperti PKR, Semangat 46, bahkan berkerjasama dengan begitu erat dengan mereka. Kanapa boleh? Kenapa tak suruh masuk PAS saja?
9. Semasa berkerjasama dengan Parti Semangat 46 : PAS memuji-muji Tengku Razaleigh, Rais Yatim dengan pujian yang sakan tentang kebijaksanaan mereka. Bahkan PAS bertakbir dalam majlis mereka.
KEMUDIANNYA.. PAS kutuk depa semua dan kata macam-macam. Sedangkan dulu puji sakan dan berlebih-lebihan. Mereka memang asal dari UMNO, adakah PAS lupa? Apakah selepas ini PAS juga akan mengutuk PKR dan DAP jika kerja sama itu gagal?
20. PAS kata: Tidak boleh berpakat, atau cenderung hati dengan orang kafir yang menentang Islam. Itu boleh batal Islam!
KEMUDIANNYA.. PAS menerusi PKR berbaik-baik dengan pemimpin HINDRAF yang menentang keistimewaan Islam dalam negara ini. Bahkan PAS kata: “Kita tidak berminat menentang Hndraf, itu hak mereka untuk berdemonstrasi” (Harakah)
21. PAS kata haram menyertai UMNO atau tolong UMNO sebab dasar mereka tak Islam.
KEMUDIANNYA.. PAS tak marah pula orang sertai PKR dan DAP, bahkan PAS tolong mereka supaya menang dalam PRU ke-12.
 

jangan biarkan kapir DAP dan sekutu-kutunya memecahkan kita umat Islam yang berpegang kepada ajaran Rasulullah S.A.W...semoga memberi manfaat kepada kita semua...

Monday, 15 October 2012

Ni setan mana lak ni? Siap Video lagi..

Adakah betul ini gambar syaitan?


Sedikit masa dulu kita telah digemparkan dengan penyebaran gambar di atas yang dikatakan adalah gambar 'SYAITAN'.Kesahihannya hanya ALLAH s.w.t sahaja yang maha mengetahui.(Video dia kat bawah sekali )

Tetapi di Malaysia ada juga si polan bin si polan ni tergamak untuk berkawan dengan makhluk yang hodoh seperti gambar di atas, ni ape cerita ni?


"Siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA, dan MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 24 Januari 1999.

Di mana kewarasannya Pok Nik ni?demi kepentingan politik Nik Ajis sanggup bersengkongkol dengan syaitan laknatullah.Demi DAP haramjadah tu Nik Ajis boleh terima syaitan jadi kawan dia,demi K*@e bengkok Anuar tu sanggup dia nak geng ngan setan, hilang akal ke ape niihh..?



Kat atas tu adalah petikan sulit fail taklimat rahsia bertajuk " Formula Kemenangan" yang di adakan pada 18 Januari 2011.

Hudud PAS bukan nak tegakkan hudud tapi nak beli undi je untuk PRU13



Macam mana Nik Ajis nak tegakkan hudud kalau dia boleh satu geng dengan setan gondol tu?Kat mana rasionalnya kenyataan Nik Ajis?Kenyataan seumpama inilah yang membuatkan umat Islam boleh berpecah belah dan menghakis pegangan orang-orang Melayu terhadap Islam.




Syaitan merupakan makhluk Allah yang diciptakan daripada api.Syaitan ialah musuh utama bagi seorang mukmin seperti kerap kali diulang oleh Allah s.w.t di dalam Al-Quran.Antaranya, dalam Surah Faatir ayat ke enam:



إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ

Maksudnya : 
"Sesungguhnya syaitan ialah musuh kepada kamu,maka jadikanlah dia musuh. Sebenarnya dia hanyalah mengajak golongannya supaya menjadi penduduk neraka."

Jadi puak-puak PAS sedor le,bangun le dari tido, pikio le masak-masak yang mana satu jalan yang kome nak ikut.Kome pun tau yang mamat  musibat anak buloh betong kat bawah ni pun ada mental gak...dulu bukan main lagi kutuk kome dengan Nik Ajis....
 
 


Tapi pada  PRK DUN Galas 2010 di Kelantan,nak menang punya pasai,dia ludah kasi jilat balik wwoooo....

 Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah berkata 'undi PAS sama dengan undi DAP dan PKR'.

Beliau berkata demikian ketika berkempen untuk calon PAS, Dr Zulkefli Mohamad dalam Pilihan Raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas, Kelantan pada tahun 2010.


"Kita mahu angkat, wakil Zulkifli Mohamad, calon kita, lambang dia PAS..you undi Zulkifli Mohamad sama macam you undi PAS, macam undi DAP, Macam undi Keadilan.

"You sokong Zulkifli Mohamad sama seperti you sokong Ustaz Hadi, you sokong Lim Kit Siang, you sokong Anwar.

"Ini dia, kita punya semangat sekarang,"katanya.

Dalam pilihanraya kecil itu, Zulkifli Mohamad telah tewas kepada calon UMNO, Abdul Aziz Yusof dengan dengan majoriti besar 1,190 berbanding pilihan raya umum 2008.

Pilihanraya kecil itu dibuat ekoran wakil rakyat dari Pas, Allahyarham Chek Hashim Sulaima telah meninggal dunia pada 27 September 2010.

Sebelum ini, allahyarham berjaya memenangi kawasan itu dengan majoriti 646 undi. 

Tapi  Anuar pun satu batang lastik, tak sedor kome puak-puak PAS pernah TIBAI dia kat belakang...

 

Betul le kata Datuk Nala, Anuar ada banyak muka, pagi lain muka, tengahari ubah muka jadi lain,malam lagi le lain jadi muka dia pasai nak ayat china doll!!!

Kalau tengah malam kot jadi macam kat bawah ni, tak tau le pulak teman....


 



Kita tengok pula cerita kat bawah ni chorr....


video




Dah nonton dah klip pendek tuuu... ok jadi setiap perbuatan yang kita buat yang menyusahkan ramai orang tu, silap2 ari bulan dok kena balik kat diri kita...

Moral of the story...kedua-dua tokeh getah sekerap ni tak layak untuk bercakap mengenai hudud atau negara Islam,setakat cakap tanpa perlaksanaan,budak tadika pun bole cakap yob...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...