Saturday, 29 September 2012

Kenali Anak Didik Sam Bacile

 Ini adalah salah seorang daripadanya...teman rase ada ramai lagi nihh...laman fb mamat ni dah di tutup..tak tau le pulak pasai apa...tapi teman rase pihak berkuasa kena ambik tindakan atas mamat nih...



Yang ni pulak tak payah cerita la satu Malaya dah tau...


Dan lagi sorang ni hah...bapak segala musibat...!!!!!



Teman terpanggil untuk menulis lagi di dalam laman ini, bukannya apa teman hairan kenapa segelintir rakyat Malaysia yang mengaku rakyat Malaysia dan tinggal di dalam sebuah negara yang berbilang kaum dan pelbagai agama, budaya dan adat resam ini sanggup menghina agama selain daripada agama yang mereka anutinya.Kenapa semakin dekat kita dengan PRU13 semakin ramai yang membuat provokasi mengenai Islam.

Kita sedia maklum semenjak akhir-akhir ini penghinaan ke atas junjungan besar Nabi kita Nabi Muhammad s.a.w semakin berleluasa dimulakan dengan Sam Bacile yang telah kita sedia maklum asal keturunannya yahudi laknattullah, yang cuba pada pandangan teman membuat satu eksperimen ke atas umat Islam untuk menilai sejauh mana umat Islam cuba bertindak di seluruh dunia.Inilah dia Dajjal seperti dalam hadis nabi s.a.w.
 
 Dari Anas bin Malik RA dari Nabi SAW, beliau telah bersabda : Tidak ada satu negeripun, kecuali akan dimasuki Dajjal kecuali Makkah dan Madinah yang setiap pintu gerbangnya ada malaikat-malaikat yang berbaris menjaganya. Kemudian Madinah menggoncang penghuninya tiga kali, sehingga, Allah mengeluarkan seluruh orang kafir dan munafik."Hadis riwayat Bukhari dan Muslim.

Dari hadis di atas bolehlah kita katakan Malaysia tidak terkecuali dari di masukki oleh Dajjal, dan kenapa kita masih lagi tidak menyedari siapa di depan dan belakang kita, di kanan dan di kiri kita, adakah kita masih tidur? atau kita terlampau senang hinggakan kita membiarkan sahaja penghinaan ke atas Nabi Muhammad s.a.w berlaku di depan mata kita.

Mana suara PAS dan PKR semasa Ngeh Koo Ham mengeluarkan kenyataan beliau di twetter dan facebook, ke mana hilangnya suara orang-orang kuat PAS yang dahulunya ingin menegakkan negara Islam apa bila Anwar Ibrahim mengeluarkan kenyataan di Scotsman.com? Azmin Ali kenapa tidak bersuara?Apakah peranan PAS dalam menangani isu-isu seumpama ini? Atau mereka menutup sebelah mata hanya semata-mata untuk memenangi PRU13 dan sampai ke Putrajaya?

 Daripada Tsauban r.a. berkata: Rasulullah saw. bersabda; "Hampir tiba suata masa di
mana bangsa-bangsa dan seluruh dunia akan datang mengerumuni kamu bagaikan orangorang
yang hendak makan mengerumuni talam hidangan mereka". Maka salah seorang
sahabat bertanya "Apakah dari kerana kami sedikit pada hari itu?" Nabi saw. menjawab,
"Bahkan kamu pada hari itu banyak sekali, tetapi kamu umpama buih di waktu banjir,
dan Allah akan mencabut rasa gerun terhadap kamu dari hati musuh-musuh kamu, dan
Allah akan mencampakkan ke dalam hati kamu penyakit 'wahan"'. Seorang sahabat
bertanya, "Apakah wahan itu hai Rasulullah?" Nabi kita menjawab, "Cinta pada dunia dan
takut pada mati"
.
Hadis Riwayat Abu Daud

Pada teman Islam adalah satu perkara yang harus kita pertahankan dan kita letakkan ke tahap yang tertinggi tanpa memikirkan ideologi politik sendiri.Yang haq tetap haq, tanpa perlu kita mewujudkan kebathilan dalam diri kita sendiri.Kita harus sedar yang Malaysia adalah sebuah negara yang kaya dan maju, oleh kerana itu banyak anasir-anasir luar yang cuba menjatuhkan negara kita supaya segala hasil mahsyul kekayaan bumi Malaysia ini dapat dibolot, dan ini sedang dan akan dilakukan secara besar-besaran oleh makhluk-makhluk perosak ini melalui agen-agen mereka di dalam negara kita sendiri.

Oleh kerana itu kita harus menghargai kerajaan yang sedia ada sekarang yang telah berjaya membawa suatu persekitaran  harmoni dan  sejahtera di dalam Malaysia yang kita cintai ini.Nabi s.a.w ada berpesan,

 Daripada Abi Nijih 'Irbadh bin Sariyah r.a. berkata, "Telah menasihati kami oleh Rasulullah saw. akan satu nasihat yang menggetarkan hati kami dan menitiskan air mata kami ketika mendengarnya, lalu kami berkata, Ya Rasulullah! Seolah-olah ini adalah nasihat yang terakhir sekali maka berilah pesanan kepada kami." Lalu baginda pun bersabda, "Aku berwasiat akan kamu supaya sentiasa bertakwa kepada Allah dan mendengar serta taat (kepada pemimpin) sekalipun yang meminpin kamu itu hanya seorang hamba. Sesungguhnya sesiapa yang panjang umurnya daripada kamu pasti ia akan melihat perselisihan yang banyak. Maka hendaklah kamu berpegang teguh dengan sunnahku dan sunnah para khulafa Ar Rasyidin Al Mahdiyin (Khalifah-khalifah yang mengetahui kebenaran dan mendapat pimpinan ke jalan yang benar) dan gigitlah sunah-sunah itu dengan gigi geraham dan jauhilah perkara-perkara yang baru (bid'ah) yang diada-adakan, kerana sesungguhnya tiap-tiap bid'ah itu adalah sesat."Hadis Riwayat Abu Daud dan Tirmizi


 Maka bersatulah seluruh umat Islam di Malaysia ini kita tinggalkanlah sekejap ideologi politik masing-masing untuk kita sama-sama menegakkan syiar Islam di Malaysia ini


surah As-Shaaf ayat 9:
"Dialah yang telah mengutus Rasul-Nya (Muhammad) dengan membawa petunjuk dan agama yang benar (agama Islam), untuk dimenangkan dan ditinggikannya mengatasi  segala agama yang lain, walaupun orang musyrik tidak menyukainya".
 

Friday, 28 September 2012

Apa pasal awek ni terkezuttt...? Video panas beb!!


Besornye dia nganga....





 
Awek ni terkezut bukan apa pasai si mamat bawah ni le.....
 
 

kenal ke sape dia ni.....

Mamat ni makin lama makin kurang ajau.....sombong dan bongkak dia ni...selepas isu innocence of muslim....

lagi sekali mamat ni buat hal...kali ni pasai...old town white coffee plak...



Ngeh p@#$ m%& ni dah melampau cuba pula mempermain-mainkan hukum halal dan haram...dia cuba menunjukkan kebodohannya.. betapa bongkak dan sombongnya dia ni dengan kenyataan yang sungguh mengguris perasaan ni..anda semua bagaimana?...siapa kita nak boikot?DAP atau Old TownWhite Coffee? atau kedua-duanya sekali

Teman rase lepas ni pun mesti dia nak salah kan UMNO pasai apa Old Town White Coffee tak ada sijil halal...sure punya teman bole jamin punya..sedangkan twitternya pasal Innocence of Islam pun dia kata UMNO yang putar belitkan, memang betul le DAP ni lidah bercabang tak boleh percaya...permohonan maaf yang dibuatnya entah ikhlas entah idak..tapi teman rase tak mana ikhlasnya,jenis lidah bercabang macam biawak ni mana pernah cakap betoi punya.Spesis ni kalau bercakap je mesti putar alam, asal putar alam je mesti bercakap...tak sensitif langsung perasaan rakyat Malaysia yang berbilang kaum ni...memang betul le DAP ni parti yang racist yang tak reti bahasa macam Israel tu...tu yang Anwar dok sokong sampai sekarang tu...Mana Anu War, lu sydah tak da suara kaa...masih pening-pening lalat lagi ke lepas naik kapal terbang sewa khas?????

Jadi kita sebagai umat Islam perlu sedar siapa yang perlu kita sokong dan siapa yang perlu kita boikot, tetapi boikot sahaja tidak memadai kita perlu nilai diri kita sendiri, adakah kita tidak tahu?, atau kita tak ambil tahu?, atau kita tak nak ambil tahu?,atau kita buat-buat tak tahu?. Anda tergolong di dalam golongan mana satu?.Anda nilai le sendiri mana golongan anda nak duduk.Tapi teman heran juge PAS ni kenapa sunyi sepi je apabila ada orang nak mempermainkan isu halal dan haram ni...mana suara puak-puak PAS yang mengatakan mereka lebih Islam dari UMNO.....mana suara Abby Abadi, Bob Lokman, Aisyah, Haire Othman dan yang lain-lain, kenapa sepi tanpa berita...jawab..jawab...jawab......!!!

Jadi moral of the story  NGEH KOO HAM.....
KAU TAK LAYAK JADI WAKIL RAKYAT
 tapi jadi...



awek kat atas tu tadi spesis buruk kelaku...tapi cun jugak awek nihh....

video


Thursday, 27 September 2012

USUL DAP LULUSKAN UNDANG-UNDANG ANTI LOMPAT PARTI





Usul ini dibawa oleh YB Kawasan Tronoh bagi mencadangkan satu usul untuk meluluskan undang-undang anti lompat parti dari kalangan wakil-wakil rakyat di dewan negeri.

Tajuk itu juga cukup jelas sebenarnya senjata makan tuan kepada Pakatan Pembangkang yang cuba menengakkan benang yang basah.  Perbahasan ini menarik perhatian dengan fakta-fakta dan bukti-bukti yang kuat yang diterangkan oleh Mantan Menteri Besar Perak Tan Sri Tajol Rosli...Beliau yang pada mulanya tidak mengambil bahagian dalam sesi perdebatan sebelum ini, telah bangun dan menerangkan segala bijik butir percaturan Anuwar Ibrahim yang cuba menarik YB Zahir dan YB Pakeh untuk menyertai Pakatan.

Apa yang dapat dikesan disini ialah sudah ada ruang-ruang keberanian dan kekuatan dalaman Parti DAP untuk memerangkap Ketua Umumnya,,,,apatah lagi dengan tindak tanduk Ketua Umumnya yang sekarang ini dilanda skandal tabung ayam naik jet itu....


Anak Malaysia Pertama : Menabung dapat naik Jet

MyMassa: Betul Ke Anwar Menabung Untuk Naik Jet Mewah?: Adakah ini penjelasan rasmi PKR? *Tolong sebarkan di Facebook supaya penyokong pembangkang boleh jawab.

Teringat lirik Rabanni....BILA NUR, MELIMPAH DI HATIIIIII, MANUSIAAAA ITU BANGUUUUUNNNNNN DARI ALAM KEGELAPANNNNNNN...IBARAT MATA YANG BERSERIIIIIIIII............

GAMBAR HIASAN DI DINDING HATI PAS SAHAJA

GAMBAR HIASAN

MANA SATU MAU MASUK ARRRRR!!!!


h ik h i k h i k...Anak Mesia Pertama Menabung dapat naik Jet

MyMassa: GEMPAR! Video Skandal Pemimpin PKR Ada Di Youtube!...

MyMassa: GEMPAR! Video Skandal Pemimpin PKR Ada Di Youtube!...: Skandal Mansor Othman dan PKR Pulau Pinang mahu jatuhkan Lim Guan Eng. Tahniah kepada blogger LensaKini yang berjaya upload video i...


Friday, 21 September 2012

Media Statement By si Kafir Ngeh




Media Statement By Ngeh Koo Ham :- I retract and apologise to any muslim who is offended by my tweet as it was never intended to be so.  It was 1.43am 17th Sept, after seeing world news on CNN, BBC & Al-Jazeera showing violent protest in various parts of the world where lives were lost, many injured properties gutted and unrest ensued in response to the video produced by Sam Bacile, and after reading the news in Malaysiakini.com that YB Khairy Jamaluddin has planned to hold massive protes coming Friday ( 21 Sept ) with regards to the same matter that I tweeted the following words. " Khairy wants muslim protests againts Same Bacile.  For Islam or for his political gains?  Are muslims wasting to much time energy on this ?  In the context of the violent protests round the world and the many demostration to be held that I posed the question " Are muslim wasting too much time and energy on this "?  I was wondering if too much time and energy have been spent in responses to 13.5 minutes video produced by mad man in the name of Sam Bacile.  I wanted our society to think deeper with regard to the way we respond to any provocation or issue that confronts us.  I have been taugh and have emphasised to the young never to react but always to respond.  I want to make it very clear my following stands :-

1)  I  strongly condemn the video and its producer for belittling the faith/ religion of another person and reiterate support for the stand that has been taken by DAP on this issues which is contained in the media statement issued by my party's Secretary General on 16 Sept.

2) I totally support the rights of person to hold peaceful demonstrations.  In my 23 years of active political involvement, I have organized scores of demonstration in Perak.  I was arrested by police in Bersih 2.0 and was there at Bersih 3.0.  The above said tweet has now been twisted by UMNO/BN to say I belittle Islam.  This is a total lie.  However, having explain the context in which my question was posed, any muslim who still offended by the question I posed, I apologise as that was never intended.

Saper rangka statement kamu ni Ngeh!! Kamu ingat ni kes curi motor ker..dah curi tapi tak de niat nak curi..pulak dah salah kan polis pulak bila tangkap...ish ish ish..sama la kes ni kamu salahkan UMNO pulak sebab kebodohan kamu.  Tapi sebenarnya kamu nie cerdik..kamu telah menaikkan semangat umat ISLAM dan akan terus mengecam kamu sampai di akhir hayat kamu..Ingat Malaikat Maut menanti-nanti sahaja.

Sape sape pun baca statement ni...tau apa yang tersirat dalam hati kamu..kamu tak boleh tipu diri sendiri..kamu bercakap bohong..bila berbohong adalah dosa..dan bila dosa..Neraka tempatnya..Aku tau niat kamu tweet tu nak dapat sokongan orang Melayu..bukan nak dapat sokongan orang Cina..bila dapat sokongan naik la ranking kamu..boleh la jadi Menteri Besar Cina Pertama di Perak dan Pertama di Dunia....hahahaha...

kat sini juga aku letak gambar yang dikatakan si laknat Sam Bacile..antara kamu dan dia apa bezanya? kedua-duanya adalah Kafir...

tiada ucapan selamat untuk kamu.....

JOSEPH LIM GUAN ENG


KERANA KAMU. JOSEPH LIM GUAN ENG KE GEREJA BERDOA

MR JOSEPH LIM GUAN ENG
Akibat tekanan dari segenap penjuru ke atas DAP, Enche Lim Guan Eng dan yang sekutunya telah pergi ke gereja untuk mengadu dan berdoa supaya isu-isu yang melanda dirinya dan DAP itu.

Antara ketakutan-ketakutan Enche Lim Guan Eng ialah perpaduan PAS-UMNO yang sedang diusahakan oleh team perpaduan YB Nasha, Haji Hadi, Datuk Harun Din, Datuk Ismail Kamus, Datuk Harun Taib, Chegu Mustapha Ali dan sebagainya.
Masalah-masalah lain skandal dengan teman wanitanya yang mengakibatnya dahinya terluka dibaling pinggan mangkuk agaknya oleh isterinya.

Terkini, hentaman dan dentuman keras dari UMNO dan PAS ke atas Ngeh Koo Hamsap, yang akhirnya terpkasa tunduk malu memohon maaf. Bagi Joseph Lim Guan Eng, tunduk dan malu kepada orang Islam dan Melayu amat-amat menghiris jantungnya. Perkara yang paling dibenci Enche Lim GuanEng...http://mymassa.blogspot.com/2012/03/perkara-yang-paling-aku-benci.html

Thursday, 20 September 2012

Politik DAP vs Agama ISLAM = Orang Melayu = Umat Islam Satu Dunia


YB Ngeh Koo Ham, oppss silap..manusia seperti kamu tak layak digelar Yang Berhormat..Sebagai tanda hormat sesama manusia, aku gelarkan kamu Manusia Kurang Hajar..masih tersimpan reply kamu dalam twit besorsebelah ...sekarang kamu terimalah balasannya di dunia..itu baru sedikit..balasan Allah kepada kamu yang mempersendakan Nabi Muhammad S.A.W KEKASIHNYA..akan kamu nikmatinya bila kamu berada di alam barzakh kelak.. ( balasan kepada kamu juga diketahui oleh ahli-ahli Politik PAS ).

Aku letak gambar kamu ni bukan nak tunjukkan kamu itu hero, glamer, berani, apatah lagi seorang yang bergelar Yang Berhormat ( yang teringin nakjadi Menteri Besar sewaktu waktu dahulu ) cuma untuk mengingatkan kepada kaum muslimin dan muslimat bahawa apa yang tersirat ini adalah satu cubaan untuk menguji kekuatan umat islam dan juga agenda syaitan yang berani secara langsung mengeluarkan kenyataan sebegini rupa.  

Apa pun alasan yang diberi, kamu yang berakal dan berkepala hotak takan tak tahu siapa dia Nabi Muhammad S.A.W..aku tak boleh terima kamu yang biadap dan celaka itu..Insyallah kita akan bertemu..jangan risau, aku tak buat apa2..cuma nak amat-amati muka kamu yang satu hari nanti akan dibakar di api neraka.

Kepada penyokong kuat DAP, kamu teruskan la mengundi dan menyokong ketua kamu..tak da masalah kerana kamu ini tergolong kepada golongan yang sesat...Kepada penyokong kuat Pakatan Pembangkang iaitu ahli PAS dan ahli PKR..Demi nabi kita, ini ke pemimpin yang boleh duduk dengan kamu untuk membincang hal hal negara jika menang dalam PRU 13 kelak.  

Memetik kata-kata Mufi Perak, Tan Sri Harunsani Zakaria, mengikut hukum Syarak, UMAT ISLAM TIDAK BOLEH LANGSUNG BEKERJASAMA DENGAN ORANG YANG MEMUSUHI AGAMA DAN PERBUATAN MENGHINA NABI ADALAH SATU KESALAHAN YANG PERLU DIKENAKAN TINDAKAN PERUNDANGAN SEWAJARNYA.

* Insyallah, hidup kamu tak tenteram....tiada ucapan selamat untuk kamu.....












Beruang,Singa dan Ba@#


Beruang,Singa dan Babi bertemu di dalam hutan.......


Beruang : "Korang tau tak, sekali aku mengaum, seluruh hutan mengigil."

 
Singa : "Ek eleh! tu kurang power...aku sekali aku mengaum, seluruh rimba raya ni kegerunan korang tau tak.."
 

Ba@# : "Wa la weh....aku batuk skali je, satu dunia panik brooo!!!
 
Beruang dan Singa : "Babi kau Babi!!!"
 
 
 
Yang ni apa plak cerita ni broo...?
 
 
 
 Kenyataan Ngeh di twitter berbunyi, "Khairy wants muslims to protest against Sam Bacile. For Islam or for his political gains? Are muslims wasting too much time and energy on this’ (Khairy nak orang Islam membantah Sam Bacile. Untuk Islam atau kepentingan politiknya. Tidakkah orang Islam membuang terlalu banyak masa dan tenaga untuk ini)"

Jadi oleh kerana menatang ni dah terbersin,sama2 lah kita membenterasnya,bukan apa takut2 merebak jadi selsema babi plak!kan satu Malaya susah...orang macam ni kita nak pangkah masa mengundi nanti...pooooraahhhh...kita same2 pangkah atas dahi dia...pikio le sendiri kome semua oiiii...

Monday, 10 September 2012

Video : Sokong Islam Anda Selamat -Ustaz Kazim - Media Pedang Cyber

Video : Sokong Islam Anda Selamat -Ustaz Kazim - Media Pedang Cyber



BERKATA BENAR TIDAK AKAN MEMENDEKKAN NYAWA SESEORANG
MENJADI SEORANG PENAKUT JUGA TAK AKAN MEMANJANGKAN NYAWA SESEORANG ITU..BILA AJAL DATANG, TAK KIRA USTAZ MANA PUN YANG PASTI BERKATA BENAR ADALAH SUNNAH NABI S.A.W....

Friday, 7 September 2012

MARI KITA CINTAKAN TANAHAIR, TANAH TUMPAHNYA DARAHKU


HUBBUL WATHAN MINAL IMAN”


Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum w.b.t.

“Hubbul Wathan Minal Iman” membawa pengertian, cintakan tanahair sebahagian daripada iman. Pastinya ini menjadi tanggungjawab kita sebagai khalifah Allah di muka bumi untuk menjaga serta mengharmonikan bumi Allah Malaysia yang tercinta ini. 446 tahun usia tanah Melayu pernah dijajah serta insiden pahit 13 Mei 1969 iaitu pergaduhan kaum yang membunuh banyak nyawa biarkanlah ianya berlalu begitu sahaja. Jangan sesekali ada cubaan dari kita untuk mengulanginya hanya kerana fahaman politik yang sempit.

Tanggal 31 Ogos 2012, Malaysia sekali lagi menyambut hari kemerdekaan Negara yang ke 55 tahun. Sambutan tersebut bagi menceritakan kepada generasi baru bahawa kita suatu ketika dahulu pernah menjadi hamba abdi kepada kuasa besar seperti Portugis, Belanda, British dan Jepun. Sambutan kemerdekaan yang ke 55 tahun tersebut sepatutnya perlu berlaku dalam keadaan manusia mensyukuri nikmat kemerdekaan yang Allah berikan kepada Malaysia.

“JANJI BERSIH” adalah agenda suatu pihak yang menentang kerajaan menyambut hari kemerdekaan dengan cara mereka sendiri. Mengenakan baju yang berwarna kuning serta berarak dan berkumpul di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur pada malam 30 Ogos bagi menantikan detik jam 12.00 malam. Mereka bersorak bagaikan manusia yang hilang akal. Sekali sekala terdengar suara sumbang dari kalangan mereka yang mengutuk serta mencaci pihak berkuasa yang menjaga kawalan keselamatan di sekitarnya. Mungkin ini cara mereka sayangkan bumi Malaysia yang bebas dari penjajah. Tetapi amat memalukan kita sebagai manusia yang berakal.

Tidak cukup dengan mencaci pihak keselamatan, mereka juga memijak serta meletak gambar Najib Razak dibawah bontot sambil menanggalkan seluar yang dipakai. Jemaah 69tidak taksub kepada Najib, tetapi tidak salah kita menghormati Najib Razak sebagai manusia yang juga khalifah Allah seperti kita jua. Nilai murni tidak lagi ada dalam diri pengikut “JANJI BERSIH” pada malam tersebut.

Jemaah 69 juga bimbang keadaan sesetengah pemimpin politik yang berfahaman sekular. Mereka seolah-olah menyokong penuh tindakan pengikut “JANJI BERSIH” yang ingin menukar jalur gemilang kepada Sang Saka Malaysia. Reka bentuk bendera yang mengikut contoh Indonesia dan Singapura dikibarkan oleh mereka sewaktu perarakan “JANJI BERSIH”malam ambang merdeka 55 tahun di Dataran Merdeka. Mereka ini mula rakus dalam berpolitik hingga lahir kesanggupan menukar bendera Malaysia dari Jalur Gemilang kepada Sang Saka Malaya. Perbuatan mereka ini Jemaah 69 anggap sebagai tindakan yang mengancam keselamatan Negara Malaysia.

Ratusan laporan polis telah dibuat oleh ramai pihak bagi mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan kepada individu yang memijak gambar Najib Razak serta ingin menukar Jalur Gemilang. Namun Jemaah 69 melihat KDN amat berhati-hati dalam mengambil tindakan. Jemaah 69  tidak menunding jari kepada KDN, kerana mungkin mereka tersepit dengan keadaan situasi gerakan fahaman sekular dan liberal mula tersebar di Malaysia. KDN mungkin bimbang insiden yang lagi teruk akan berlaku jika tindakan keras diambil terhadap mereka ini, pada hemat Jemaah 69.

Justeru, Jemaah 69 ingin mengajak pembaca semua, sempena Hari Malaysia yang bakal kita sambut pada 16 September ini, ayuh bersama-sama... kita nyalakan lampu kenderaan pada jam 10.00 pagi hingga 1.00 petang pada tarikh tersebut sebagai tanda kita menolak tindakan pihak “JANJI BERSIH” yang memijak gambar Najib Razak serta ingin menukar Jalur Gemilang kepada Sang Saka MalaysiaMungkin kita tidak terdaya ingin menjatuhkan hukuman pada individu yang biadap tersebut atas faktor menghormati undang-undang negara, tetapi paling tidak nyalaan lampu pada waktu tersebut memberi gambaran jelas dan amaran kepada mereka yang tidak bertanggungjawab bahawa, masih ramai rakyat Malaysia yang cintakan tanah air bergelar Malaysia. Mohon untuk sebarkan kepada sahabat berdekatan anda maklumat ini.“Hubbul Wathan Minal Iman”

-Jemaah 69 Sayang Keamanan Bumi Allah Malaysia-

sila copy & paste
sumber tokguru86

Monday, 3 September 2012

KANTOI!! RESULT SPM PETUALANG NEGARA


LAAAA!!! Patut la Aiseymen Ramleeee............Kesian sungguh depa nie..dulu soh belajar tinggi-tinggi sampai cucur atap sekarang nie belajaq Sejarah 9..apa nak jadi nie..Kalau la nak kibarkan bendera tu, kibarlah masa tok nenek depa masa tu..la nie tahun 2012..pampers pun dah bukan jenis kain dah...apa la rapla jingga sungguh..Katanya untuk menunjukkan ingat sejarah, bendera ni la dulu awai-awainya yg berkibar menuntut kemerdekaan negara..salah ke? La betui la Bendera Sang Saka Malaya telah megah berkibar pada tahun 1947..tak pa la benda sejarah jadi sejarah la..depa ni lahir tahu berapa? 


Mana bendera Jalur Gemilang?

La sini rupanya!!!!!

Kata Anwar, " golongan muda terbabit memahami sejarah negara dan tindakan anak muda itu tidak salah kerana mereka sekadar membawa bersama bendera lama negara sebagai penghormatan."
Pale hotak sungguh!!!..Wahai orang muda, baca lah between the line..baca balik sejarah..jgn baca buku ultraman..apa yang sedang berlaku sekarang ni boleh membawa kepada keselamatan dan ancaman kepada negara...anasir luar sedang meneropong negara..

Apa2 pun mereka2 ini akan disiasat mengikut Seksyen 4(1)(a) Akta Hasutan 1948, Seksyen 290 dan Seksyen 504 Kanun Keseksaan dan Seksyen 509 Kanun Keseksaan yang bukan membawa kepada mengulang paper sejarah..tapi lebih besar dari itu.kor siap kor...

Wassalam---------------

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...